Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Skype meldt niet aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik mij probeer aan te melden op Skype (voor Mac) doormiddel van mijn Microsoft account, krijg ik de melding: Sorry, we herkenden uw aanmeldgegevens niet. Controleer uw Skype-naam en wachtwoord en probeer opnieuw.

Ik kies voor aanmelden bij een Microsoft account. Op mijn iPad en iPhone kan ik met het zelfde account wél inloggen. Ik snap er niets van. Heb Skype al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Weet iemand hoe dit komt? Dank

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan inmiddels bevestigen dat dit een bug is voor de Mac-versie van Skype. Op elk ander apparaat en op Windows werkt het wel. Erg irritant..

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe weet je zo zeker dat het en bug in de OSX versie is? Heb je het getest met meerdere OSX systemen? Heb je misschien iets draaien op je Mac dat de verbinding zou kunnen verstoren, zoals een system wide ad blocker (dat via het hosts bestand werkt) of een firewall oid? Zijn er meer mensen op 't web met dezelfde issues? Kan je daar dan een bron van geven?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Ja ook bij mij zelfde geneuzel. GUI op de Windows versie is het zelfde en daar meld ik mij op de zelfde wijze aan. Ook op de web-based versie geen probleem.

Niets dat mijn verbinding blokkeert. Ik krijg de melding toch van de server bij Microsoft? Dan is die lijn in orde. Vul ik expres een foutief wachtwoord in, krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Dit speelt al zeker een maand!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 21:30 ]