• whiterazer
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-10-2025
Al sind ik Netflix op mijn Samsung UE46D7000 smart tv gebruik, crasht de TV op willekeurige momenten tijdens het kijken van een Netflix film/serie. De TV heeft tijdens het normaal TV kijken geen problemen.

Eerst dacht ik altijd dat het probleem zich voor deed omdat de internetsnelheid ontoereikend was, en dat het dan een of andere bug in de software was. Dit dacht ik omdat het beeld eerst bevriest (waardoor het lijkt alsof hij moet laden) voordat de TV zichzelf uit en weer aan zet. Echter na meer dan anderhalf jaar Netflix en verschillende updates doet het probleem zich alsnog voor.

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Ik heb al wat gezocht, maar niets gevonden over dit probleem in combinatie met deze TV. Heb wel wat gelezen over stotteringen in geluid en beeld, maar hier heb ik geen last van.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-01 14:56

MsG

Forumzwerver

Wat als je het boeltje even helemaal naar de fabrieksinstellingen zet? En wellicht handmatig even update naar de nieuwste versie?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• whiterazer
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik heb nu de TV terug gezet naar de fabrieksinstellingen, en vervolgens handmatig via USB geupgrade naar de nieuwste firmware versie van de samsung website. De reset heeft blijkbaar niet de software veranderd, Netflix stond er nog op en een wachtwoord was niet nodig.

Edit: De televisie crasht alsnog, het probleem houdt aan.

[ Voor 44% gewijzigd door whiterazer op 27-07-2015 10:44 ]