Het dilemma van een vader: dochter wil wat hebben!

Pagina: 1
Acties:

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Iedere vader op dit forum heeft het vast weleens meegemaakt (en iedere niet-vader kan zich vast zich er iets bij voorstellen!), je zegt tegen je dochter (of zoon) dat ze iets krijgt, wat je vervolgens nergens kan vinden! :F

Zo geschiedde het ook onderweg vandaag naar wat winkels, wij moesten kijken voor een parasol in de achtertuin, wat dochterlief achterin uiteraard opmerkte en riep dat ze ook een parasol wilde. Wat een heel goed idee was, want bij haar zwembadje ontbreekt nog een kleine parasol (formaat strandparasol).
Uiteraard stemde ik daarmee in, echter had mijn dochter nog een aanvullende wens, namelijk het moest een prinsessen parasol zijn!
Naja hoe moeilijk kan het zijn dacht ik, je wordt platgegooid met disney spullen etc. dus er zal vast wel een parasol met een prinses te vinden zijn (frozen/sneeuwwitje/rapunzel/doornroosje/assepoester). Dus ook hier stemde ik mee in, waarna het om de 30 seconden vanuit de achterbank luidde "prinsessen parasol"!!

Jullie raden het vast al, uiteraard nog geen prinsessen parasol gevonden! |:(

Maar de grote vraag is nu, bestaan die uberhaupt wel :o wat heb ik zelf al geprobeerd:

fysiek winkels:
Toychamp
Praxis
Leenbakker
Kwantum
Jysk
Karwei/Gamma

Online:
Google
Bartsmid
allerlei parasol boeren
Marktplaats

En wat waren de resultaten:
- 1 setje van minnie mouse (maar ze wil prinsessen)
- 1 setje (stoeltjes + tafeltje) van onbekend meisje erop bij Toychamp (maar niet mooi, wilde ze niet)
- Hello kitty setjes (maar ze wil prinsessen)
- heel veel paraplu's, maar we zoeken een parasol!

Kortom ik ben radeloos 7(8)7 waar ik dacht "dat moet niet zo moeilijk zijn", lijkt het erop alsof het niet/nauwelijks bestaat!
Omdat niet altijd alles via internet is te vinden, bij deze de oproep, wie van jullie heeft weleens een parasol met prinses(sen) erop gezien? en zo ja waar te verkrijgen?

Kort samengevat de "eisen"
- parasol (formaat strandparasol)
- kleur liefst roze (in ieder geval geen paars!)
- prinses(sen) afbeelding erop

Ik dank jullie alvast voor de moeite! _/-\o_

Float like a butterfly, sting like a bee.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 16:53

heuveltje

KoelkastFilosoof

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-6yjPNE7-GF8/VEe_GnCUtfI/AAAAAAAAA4I/MPKJtvwS-v8/s1600/IMG_1147.JPG

Je moet er wel even voor naar disneyland :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 19:55
Via amazon uk? http://www.amazon.co.uk/D...la-Princess/dp/B00UXHIF20

Dat voldoet aan je beschrijving.

Edit: Ze verkopen en leveren niet aan Nederland. :(

[ Voor 16% gewijzigd door plizz op 26-07-2015 15:42 ]

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Ebay http://www.ebay.co.uk/itm...e-Protector-/151624267664

Edit: ook niet naar nl |:(

Deze dan
https://www.degrotespeelg...figuren/princess-tuinset/

Edit 2: niet leverbaar |:(

[ Voor 40% gewijzigd door hendrikjan op 26-07-2015 15:50 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:54
Paraplu kopen, op een standaard bevestigen en het een parasol noemen?

• Martinusz
  • Nu online
Thanks, heb die van speelgoedwinkel alvast bericht gestuurd of ze eraan kunnen komen!

En ik ga nu zoeken middels die barcode ervan!

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 26-07-2015 16:04 ]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:05
Mijn ervaring met uk is dat als je het vraagt ze meestal wel naar nld willen leveren. Tegen extra verzendkosten natuurlijk.

• Martinusz
  • Nu online
pacificocean schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:08:
[...]

Mijn ervaring met uk is dat als je het vraagt ze meestal wel naar nld willen leveren. Tegen extra verzendkosten natuurlijk.
Ga ik zeker vragen ook, bedankt :)

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
*knip* normaal reageren kun je ook niet vroeg genoeg mee beginnnen*

[ Voor 53% gewijzigd door naitsoezn op 26-07-2015 17:33 ]

Verwijderd

Don't feed the troll

[ Voor 84% gewijzigd door naitsoezn op 26-07-2015 17:33 ]

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 15:45

WhiteDog

met zwarte hond

Je neemt haar mee naar de Minions en koopt dan deze set:
Afbeeldingslocatie: http://images.king-jouet.com/4/GU217181_4.jpg

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Heb je Marktplaats al geprobeerd?

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/ODAwWDQ1MA==/z/Tf0AAOSwMmBVq7dt/$_85.JPG

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 15:45

WhiteDog

met zwarte hond

Telt een toverfee ook?

https://www.toychamp.nl/p...4_delige_tuinset_toverfee - Verkrijgbaar

Afbeeldingslocatie: http://images.toychamp.be/highres/00928519/00928519_003.jpg

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Nee zeggen en paraplu bevestigen.
gezeur niet belonen, je kweekt een monster.

d:)b :henk d:)b

• Huuskes
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

Die werd juist vernoemd in de TS, niet goed genoeg voor martinusz z'n prinses :+
kon het niet laten

[ Voor 51% gewijzigd door Huuskes op 26-07-2015 22:13 . Reden: quote toegevoegd vanwege MrJayMan ]

Gentoo BTW

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:36
MrJayMan schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:12:
Nee zeggen en paraplu bevestigen.
gezeur niet belonen, je kweekt een monster.
Waaruit maak jij op dat er sprake is van gezeur?

Ik lees dat het kind met goede argumenten is gekomen om een parasol boven haar zwembadje te krijgen en dat papa vervolgens heeft beloofd een prinsessenparasol te gaan kopen voor haar.

Dus als ze hier iets van kan leren:
- Dat je met goede argumenten iets gedaan krijgt,
- Als je iets beloofd moet je het ook nakomen.

Wat papa kan leren:
- Je moet wel zeker weten dat je je blofte kan nakomen, voordat je hem maakt. :+

EDIT:

Misschien een gat in de markt:
http://www.alibaba.com/pr...a2700.7724838.35.1.Of8DLI

Voor 1300 dollar heb je honderd sets, als je er 99 voor 3 tientjes per set verkoopt, heb je een begin voor haar studiefonds :+

[ Voor 18% gewijzigd door Wild Chocolate op 26-07-2015 22:36 ]

iRacing Profiel

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Aangezien er in de startpost niet worden gesproken over een beperkt budget gooi ik deze er maar even in
http://www.dvc.nl/parasols/parasols/strandparasol

Leef je uit!

• Martinusz
  • Nu online
Die was ik nog niet tegengekomen, bedankt!
Die is helaas niet door de keuring van dochterlief gekomen vandaag ;)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:26
pacificocean schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:08:
[...]
Eigenlijk wel met alle verkopers op Ebay. Zolang ze zelf de extra kosten maar niet hoeven te betalen vinden ze het allang best.

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zo complex is het niet om het doek van een parasol te veranderen. Laat je dochter een tekening maken van hoe haar parasol eruit moet zien, koop de nodige stofjes en naai alles aan elkaar. Koop vervolgens een simpele doch degelijke parasol, vervang het doek, en klaar is kees.

Er is niets beters dan een zelfgemaakt cadeau.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 20:56

Regeren is vooruitschuiven

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:01

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

+1 voor T-Mob :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Toch is een paraplu en parasol niet helemaal hetzelfde :P Behalve het andere hengsel heeft een paraplu een waterwerende functie (goh :P) en is het materiaal van een soort plastic, en bij een parasol van stof :+

Maar TS heeft nog even om verder te zoeken, deze week heb je meer aan een paraplu dan een parasol :P

[ Voor 19% gewijzigd door sewer op 27-07-2015 07:24 ]

• relieve
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Een standaart parasol, wit? beetje geluk en je kunt de stof eraf vissen. Hema kleding kleur roze.
Anders witte parasol, roze tape om de stok. Een lijmpistool en roze versierde randjes ( strook van meerdere lagen vitrage gordijn, of een randje van oma's oude gehaakte strookje dat voor de geraniums hing? (Again, Hema kleding kleurstof roze voor een euro of 3.)

De mooiste prinsessen parasol is door papa gemaakt. ;)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:42
heuveltje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:40:
[afbeelding]

Je moet er wel even voor naar disneyland :P
Hoeft niet. Disney heeft een mail adres welke je kunt gebruiken om spullen te bestellen welke beschikbaar zijn in Disney om ze na te laten bezorgen. Denk dat de klantenservice wel kan helpen aan dit adres.

• wij
  • Laatst online: 09-11 22:13

wij

Wild Chocolate schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:31:
[...]
Waaruit maak jij op dat er sprake is van gezeur?
[...]
Ik snap dat je struikelt over de opmerking van het kweken van een monster. Dat gaat mijn persoonlijk ook erg ver. Volgens mij is hier sprake van een hele liefe en toegewijde vader, die zich erg uitslooft voor zijn dochtertje.

Toch ben ik zelf ook wel wat verbaasd over dit topic. Misschien komt het omdat ik zelf geen kinderen heb. Het houden aan beloften is een mooie 'waarde', echter zitten hier (wat mij betreft) ook grensen aan. Het is belooft in de veronderstelling dat dergelijke parasols makkelijk te vinden zijn. De vader heeft veel tijd geinversteerd in het nakomen van zijn belofte.

Uiteindelijk denk ik dat het (ook) aan de ouders is om de afweging te maken in het belang van het gezin en het dochtertje. Is het uiteindelijk niet leuker voor het dochtertje om alle tijd die in deze zoektocht gaat zitten te besteden aan gezamelijke activiteiten met haar vader? Daarnaast kan ik niet in de portemonnee kijken van het gezin, maar kan ik me voorstellen dat het (extra) geld voor een princessenafbeelding nuttiger besteed kan worden.

Volgens mij kan je prima uitleggen aan je dochtertje dat je er veel moeite voor hebt gedaan, maar dat het niet is gelukt om een dergelijke parasol te vinden. Dan kan ze gelijk leren dat niet alles altijd zo gaat als je zou willen / gedacht had, in de echte wereld.

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-11 11:29
Bwa - op zich moet een prinsessenparasol wel mogelijk zijn.

Kan de vader haar nu ineens het concept "geduld" aanleren ;)

Vraag is ook of het een parasol moet zijn.

Eventueel kan je ook iets tarp-achtigs maken van een handdoek bijvoorbeeld.
Moet je alleen nog iets vinden om ringen in een handdoek te maken - maar dat lijkt me nog wel te doen via zo een winkeltje dat broeken kan verstellen, ritsen ergens in kan naaien, ...

• Martinusz
  • Nu online
wij schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:29:
[...]

Ik snap dat je struikelt over de opmerking van het kweken van een monster. Dat gaat mijn persoonlijk ook erg ver. Volgens mij is hier sprake van een hele liefe en toegewijde vader, die zich erg uitslooft voor zijn dochtertje.

Toch ben ik zelf ook wel wat verbaasd over dit topic. Misschien komt het omdat ik zelf geen kinderen heb. Het houden aan beloften is een mooie 'waarde', echter zitten hier (wat mij betreft) ook grensen aan. Het is belooft in de veronderstelling dat dergelijke parasols makkelijk te vinden zijn. De vader heeft veel tijd geinversteerd in het nakomen van zijn belofte.

Uiteindelijk denk ik dat het (ook) aan de ouders is om de afweging te maken in het belang van het gezin en het dochtertje. Is het uiteindelijk niet leuker voor het dochtertje om alle tijd die in deze zoektocht gaat zitten te besteden aan gezamelijke activiteiten met haar vader? Daarnaast kan ik niet in de portemonnee kijken van het gezin, maar kan ik me voorstellen dat het (extra) geld voor een princessenafbeelding nuttiger besteed kan worden.

Volgens mij kan je prima uitleggen aan je dochtertje dat je er veel moeite voor hebt gedaan, maar dat het niet is gelukt om een dergelijke parasol te vinden. Dan kan ze gelijk leren dat niet alles altijd zo gaat als je zou willen / gedacht had, in de echte wereld.
Ik leer mijn dochter liever dat ik nakom wat ik beloof, dan dat ik beloftes makkelijk naast mij neerleg ;)
Maar verder vind ik de discussie eigenlijk niet interessant, het is nu ook een mooie uitdaging geworden om die parasol te vinden 8)

Er zijn inmiddels enkele leads (Ebay + marktplaats), dus even afwachten. En anders wordt het inderdaad een zelffabricaat met een roze parasol van de Action als basis!

Edit: had die speelgoedwinkel nog bericht, helaas hier in NL zijn ze niet meer leverbaar.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:28

St@m

@ Your Service

wij schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:29:
[...]

Whait wut? :D :D :D Dit is gewoon een verkapte "waar kan ik een prinsessenparasol kopen?" Als hij geen fatsoenlijk geprijsde parasol kan vinden dan houdt het hoogstwaarschijnlijk wel op.. toch martinusz? :P

Maar even serieus: afweging maken in het belang van het gezin en het dochtertje :? Tijd in deze zoektocht besteden aan gezamenlijke activiteiten :? In de portemonnee kijken van het gezin :?

Dit kan ook alleen maar op tweakers 8)7

Als mijn vriendin een e-rader wil (noem maar wat) en ik ga een paar uur zoeken op internet en ik kan het niet vinden met de eisen die ze heeft, dan ga je toch ook niet zeggen dat ik in het belang van het gezin die tijd beter kan besteden aan een gezamenlijke activiteit met haar, of dat je niet in de portemonnee kunt kijken, maar dat je je kunt voorstellen dat het (extra) geld voor optie X nuttiger besteed kan worden..
Kom op zeg.. neem het leven niet zo serieus alsjeblieft.

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 27-07-2015 09:15 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Soms is zelf maken (stickers/strijkplaatjes) van een parasol (gewoon regulier geel) ook een goede optie.

Maar inderdaad: een goede vader komt zijn beloftes na. Ook al moet je daarvoor flink gaan zoeken. Daarom altijd even goed nadenken voor je iets beloofd en eventueel niet/nooit kan waarmaken. Maar een disneyparasol moet toch mogelijk zijn.

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-11 19:50
martinusz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:06:
[...]

Edit: had die speelgoedwinkel nog bericht, helaas hier in NL zijn ze niet meer leverbaar.
Mocht de melding kloppen dat ze in DLRP te vinden zijn en het een enorme hoge kans is dat wij weer gaan begin augustus (jaar abo, princessendochter en disney freak vriendin, ik voel je pijn van de belofte O+ ) , dan wil ik er wel een voor je meenemen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door mgizmo op 27-07-2015 13:32 ]

• wij
  • Laatst online: 09-11 22:13

wij

martinusz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:06:
[...]
Ik leer mijn dochter liever dat ik nakom wat ik beloof, dan dat ik beloftes makkelijk naast mij neerleg ;)
[...]
Ja je hebt gelijk.Ik vond die opmerking van monster kweken gewoon niet leuk / kort door de bocht. Daar ging ik over nadenken en kwam met een heel betoog. Dat slaat eigenlijk ook nergens op. Succes met je zoektocht!

• Martinusz
  • Nu online
mgizmo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:30:
[...]

Mocht de melding kloppen dat ze in DLRP te vinden zijn en het een enorme hoge kans is dat wij weer gaan begin augustus (jaar abo, princessendochter en disney freak vriendin, ik voel je pijn van de belofte O+ ) , dan wil ik er wel een voor je meenemen. ;)
Mochten mijn huidige leads niks opbrengen, dan zou dat natuurlijk wel heel tof zijn _/-\o_
wij schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:37:
[...]

Ja je hebt gelijk.Ik vond die opmerking van monster kweken gewoon niet leuk / kort door de bocht. Daar ging ik over nadenken en kwam met een heel betoog. Dat slaat eigenlijk ook nergens op. Succes met je zoektocht!
No hard feelings hoor :)

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Hallo, wij zijn toch tweakers? Als iets niet te krijgen is. maken wij dat zelf? :+
Geniaal topic trouwens _/-\o_

Een handtekening?!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Ik zou gewoon een oude parasol van marktplaats afhalen en samen met mijn dochter er de allermooiste custom made uniek in zijn soort prinsessenparasol van maken :)

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-11 19:50
RedHat schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:21:
Ik zou gewoon een oude parasol van marktplaats afhalen en samen met mijn dochter er de allermooiste custom made uniek in zijn soort prinsessenparasol van maken :)
Haha ja dat vinden ze nog fantastisch ook, maar daar moet je ook de pa naar zijn. Ik weet niet hoe TS is, maar ik ben helaas niet zo'n iemand :X
martinusz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:57:
Mochten mijn huidige leads niks opbrengen, dan zou dat natuurlijk wel heel tof zijn _/-\o_
DM me maar indien het zover is gekomen dat je het niet gevonden hebt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door mgizmo op 27-07-2015 15:23 ]

• itsalex
  • Niet online
Dan doe je toch meteen een tuinset erbij:
http://www.kinderdiscount...parasol-4309000002597110/

Papa kan denk ik niet op de tuinstoel dan zitten, gezellig kop thee meedrinken.

[ Voor 20% gewijzigd door itsalex op 27-07-2015 15:29 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Martinusz
  • Nu online
itsalex schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:28:
Dan doe je toch meteen een tuinset erbij:
http://www.kinderdiscount...parasol-4309000002597110/

Papa kan denk ik niet op de tuinstoel dan zitten, gezellig kop thee meedrinken.
Helaas Minnie werd niet als prinses beoordeeld door dochterlief ;) de Minnie fase is ze alweer voorbij helaas.

• Ardana
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Ik hoop wel dat je nog wel laat weten wat de uitslag geworden is, en wie het virtuele koekje gewonnen heeft voor het aandragen van het winnende idee ;)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• itsalex
  • Niet online

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:08

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Amazon.de levert vaak veel beter aan Nederland, even zoeken op 'Prinzessin sonnenschirm'.
Zie: http://www.amazon.de/Unde...s=prinzessin+sonnenschirm

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-11 19:29

Bestla

Kvinne

Ook dat is geen parasol, maar een paraplu.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:36
RedHat schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:21:
Hoeft niet eens heel ingewikkeld te zijn inderdaad!
Gewoon een roze(/witte) parasol zoeken, strijkplaatjes zoeken en die erop maken.

Of als een echte tweaker: Opstrijkvellen in de printer, en samen met dochterlief de juiste prinsessenplaatjes uitzoeken voor op haar parasol...
Hoewel die waarschijnlijk niet heel lichtvast zijn. Maar ja, maak je er volgend jaar een Justin Bieber parasol van wanneer ze de prinsessen ontgroeid is :+

iRacing Profiel

• Martinusz
  • Nu online
Ardana schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:38:
Ik hoop wel dat je nog wel laat weten wat de uitslag geworden is, en wie het virtuele koekje gewonnen heeft voor het aandragen van het winnende idee ;)
De marktplaats lead gaat zijn vruchten afwerpen!!! Mensen zijn nog tot 9 aug op vakantie dus nog geduld ;)

Edit:
The UK ebay lead eindigt helaas hier:
I am really sorry but unfortunately we are unable to send items out to the Netherlands.

If you have someone in the UK, we can send to that would be great.

I am sorry for any inconvenience caused.

[ Voor 26% gewijzigd door Martinusz op 27-07-2015 21:46 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 16:53

heuveltje

KoelkastFilosoof

martinusz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:47:
[...]

Edit:
The UK ebay lead eindigt helaas hier:

[...]
daar zijn oplossing voor
Mocht je er met MP niet uitkomen ;)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Martinusz
  • Nu online
Nou mensen, het is gelukt hoor!
Trotse dochter in huis nu ;)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/w84zk5.jpg

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 15:02

Kek

3flix

martinusz schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:42:
Nou mensen, het is gelukt hoor!
Trotse dochter in huis nu ;)

[afbeelding]
WIN!!

en een paar dikke vette vaderpunten erbij :D

[ Voor 9% gewijzigd door Kek op 15-08-2015 13:54 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nu alleen nog droog weer zodat ze em ook buiten kan gebruiken ;)
Pagina: 1