Iedere vader op dit forum heeft het vast weleens meegemaakt (en iedere niet-vader kan zich vast zich er iets bij voorstellen!), je zegt tegen je dochter (of zoon) dat ze iets krijgt, wat je vervolgens nergens kan vinden!
Zo geschiedde het ook onderweg vandaag naar wat winkels, wij moesten kijken voor een parasol in de achtertuin, wat dochterlief achterin uiteraard opmerkte en riep dat ze ook een parasol wilde. Wat een heel goed idee was, want bij haar zwembadje ontbreekt nog een kleine parasol (formaat strandparasol).
Uiteraard stemde ik daarmee in, echter had mijn dochter nog een aanvullende wens, namelijk het moest een prinsessen parasol zijn!
Naja hoe moeilijk kan het zijn dacht ik, je wordt platgegooid met disney spullen etc. dus er zal vast wel een parasol met een prinses te vinden zijn (frozen/sneeuwwitje/rapunzel/doornroosje/assepoester). Dus ook hier stemde ik mee in, waarna het om de 30 seconden vanuit de achterbank luidde "prinsessen parasol"!!
Jullie raden het vast al, uiteraard nog geen prinsessen parasol gevonden!
Maar de grote vraag is nu, bestaan die uberhaupt wel
wat heb ik zelf al geprobeerd:
fysiek winkels:
Toychamp
Praxis
Leenbakker
Kwantum
Jysk
Karwei/Gamma
Online:
Google
Bartsmid
allerlei parasol boeren
Marktplaats
En wat waren de resultaten:
- 1 setje van minnie mouse (maar ze wil prinsessen)
- 1 setje (stoeltjes + tafeltje) van onbekend meisje erop bij Toychamp (maar niet mooi, wilde ze niet)
- Hello kitty setjes (maar ze wil prinsessen)
- heel veel paraplu's, maar we zoeken een parasol!
Kortom ik ben radeloos
waar ik dacht "dat moet niet zo moeilijk zijn", lijkt het erop alsof het niet/nauwelijks bestaat!
Omdat niet altijd alles via internet is te vinden, bij deze de oproep, wie van jullie heeft weleens een parasol met prinses(sen) erop gezien? en zo ja waar te verkrijgen?
Kort samengevat de "eisen"
- parasol (formaat strandparasol)
- kleur liefst roze (in ieder geval geen paars!)
- prinses(sen) afbeelding erop
Ik dank jullie alvast voor de moeite!
Zo geschiedde het ook onderweg vandaag naar wat winkels, wij moesten kijken voor een parasol in de achtertuin, wat dochterlief achterin uiteraard opmerkte en riep dat ze ook een parasol wilde. Wat een heel goed idee was, want bij haar zwembadje ontbreekt nog een kleine parasol (formaat strandparasol).
Uiteraard stemde ik daarmee in, echter had mijn dochter nog een aanvullende wens, namelijk het moest een prinsessen parasol zijn!
Naja hoe moeilijk kan het zijn dacht ik, je wordt platgegooid met disney spullen etc. dus er zal vast wel een parasol met een prinses te vinden zijn (frozen/sneeuwwitje/rapunzel/doornroosje/assepoester). Dus ook hier stemde ik mee in, waarna het om de 30 seconden vanuit de achterbank luidde "prinsessen parasol"!!
Jullie raden het vast al, uiteraard nog geen prinsessen parasol gevonden!
Maar de grote vraag is nu, bestaan die uberhaupt wel
fysiek winkels:
Toychamp
Praxis
Leenbakker
Kwantum
Jysk
Karwei/Gamma
Online:
Bartsmid
allerlei parasol boeren
Marktplaats
En wat waren de resultaten:
- 1 setje van minnie mouse (maar ze wil prinsessen)
- 1 setje (stoeltjes + tafeltje) van onbekend meisje erop bij Toychamp (maar niet mooi, wilde ze niet)
- Hello kitty setjes (maar ze wil prinsessen)
- heel veel paraplu's, maar we zoeken een parasol!
Kortom ik ben radeloos
Omdat niet altijd alles via internet is te vinden, bij deze de oproep, wie van jullie heeft weleens een parasol met prinses(sen) erop gezien? en zo ja waar te verkrijgen?
Kort samengevat de "eisen"
- parasol (formaat strandparasol)
- kleur liefst roze (in ieder geval geen paars!)
- prinses(sen) afbeelding erop
Ik dank jullie alvast voor de moeite!
Float like a butterfly, sting like a bee.