Image gallery producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Nu zag ik zojuist dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/beFQEbw.png
Bij pricewatch: HP Pavilion 17-f236nd

Had het, in dit geval, niet gewoon logischer geweest om die ene foto weer te geven ipv weer te geven dat er nog 1 foto is?

Ik snap het, er moet ergens een grens getrokken worden, maar dit ziet er imo ook wel een beetje raar uit.

EDIT:
Of moet dat +1 laagje er niet overheen? :P

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 26-07-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is gewoon nog een foto waarbij je de achterkant helemaal ziet. Wat is er hier dan mis mee? Er is nog een foto, zoals aangegeven, en de layout zegt dat er totaal 6 foto's weergegeven worden als thumbnail, de rest hangt achter een +x op de laatste thumbnail.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47
Die laatste thumbnail met de grijze +1-overlay zou je kunnen zien als 'er is nog één plaatje', terwijl je die al ziet. Maar daarmee wordt dus bedoeld dat er, náást het plaatje dat je onder de overlay al ziet, nóg een plaatje is.

Je zou enige verwarring kunnen voorkomen door de thumbnail onder de overlay weg te halen en er +2 neer te zetten :P

Facebook doet het zoals CptChaos het volgens mij interpreteert/verwacht. De thumbnail met de overlay maakt deel uit van de '+[aantal]'.

[ Voor 16% gewijzigd door Hahn op 26-07-2015 14:42 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 19:57

koku

Tnet Devver
Deze verplaats ik naar Mooie Features, aangezien het geen bug is. Dan mag ons product team bepalen of ze hier iets mee willen doen :)

Net trouwens even gekeken hoe Facebook het doet en dat komt zo te zien overeen met hoe wij het doen...
Zo te zien telt Facebook die laatste zichtbare foto bij het getal achter het plusje. Dus dan zou het in het geval van dit voorbeeld +2 worden.

[ Voor 51% gewijzigd door koku op 28-07-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hero of Time schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:33:
Er is gewoon nog een foto waarbij je de achterkant helemaal ziet. Wat is er hier dan mis mee? Er is nog een foto, zoals aangegeven, en de layout zegt dat er totaal 6 foto's weergegeven worden als thumbnail, de rest hangt achter een +x op de laatste thumbnail.
Het gaat om de +1 overlay rechtsonder. Daar zie je de laatste foto, maar - in dit geval - is die +1 overlay beetje overbodig, dunkt mij. Het insinueert dat er nog een foto is, terwijl je die eigenlijk al ziet. Dus de grijze overlay zou weg kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 29-07-2015 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CptChaos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:03:
[...]
Het gaat om de +1 overlay rechtsonder. Daar zie je de laatste foto, maar - in dit geval - is die +1 overlay beetje overbodig, dunkt mij.
Ehm, nee? De foto die je als laatste ziet met de overlay laat de achterkant vanuit een hoek zien, niet recht van voren wat die +1 foto wel laat zien. Te weten http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000620284.jpeg is als 7e foto te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hero of Time schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:05:
Ehm, nee? De foto die je als laatste ziet met de overlay laat de achterkant vanuit een hoek zien, niet recht van voren wat die +1 foto wel laat zien. Te weten http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000620284.jpeg is als 7e foto te zien.
Ah, ik snap wat je bedoeld nu. Maar dan zou ik eerder verwachten, zoals Hahn aangeeft om +2 weer te geven.

In het voorbeeld is het namelijk net alsof er nog 1 foto is en die dan de grijze overlay heeft. Dan is het in ieder geval duidelijk dat er nog 1 foto is, die nu niet weergegeven wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 29-07-2015 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Precies, en dat was ook de gedachte achter die overlay, als ik Koku goed begrijp. De implementatie zoals die nu is, is erg logisch, maar laat ook ruimte voor een andere interpretatie.

Pagina: 1