Whatsapp images verwijderen uit galerij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand voor mij de gouden tip heeft. M'n iPhone 5s geeft aan dat de opslag bijna vol is. Nu heb ik overbodige foto's verwijderd, maar krijg de map 'whatsapp images' maar niet weg of leeg. Er zitten allemaal onbelangrijke foto's in, inmiddels heb ik de automatische opslag van Whatsapp media al uitgezet.
Ik kan de foto's wel selecteren, maar daarna niet verwijderen. Ik heb ze ook al verplaatst naar de map weggooien, maar ze blijven gewoon staan. Ik heb het ook geprobeerd via iTunes, maar ik kom er niet uit. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:55
Wat heb je via Google gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen dat je de foto's uit de galerij apart kunt verwijderen. En dat je in Whatsapp kunt aanpassen dat de media niet opgeslagen wordt. Verder nog items over meer ruimte maken op je toestel. Maar niets over deze specifieke vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer je het via WhatsApp of de foto App van apple.

Je moet het namelijk via de foto App doen.
Daar kun je al je foto's selecteren en verwijderen.

Als je ze daar weggooit komen ze eerst nog in de map onlangs verwijderd. Daar gaan ze na 40 dagen vanzelf weg. Maar als je ze meteen weg wilt hebben dan kun je ze daar selecteren en helemaal verwijderen. Dan moeten ze weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd, via de foto app van Apple. Ik kan alle foto's verwijderen, behalve uit de map Whatsapp images. Daar verschijnt ook geen prullenbakje. Alleen een pictogram waarmee ik de foto's kan delen enz. Ik heb ze via dit icoon verplaatst naar de map verwijderen, maar ze blijven gewoon in de map Whatsapp images. Word er inmiddels knetter gestoord van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Sinds wanneer is er een mapje Whatsapp Images :? Daar hoop ik al jaren op bij Apple om zo de bagger te kunnen scheiden van de "normale foto's".

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:31
Ik ken Apple niet, maar kan je de telefoon niet aansluiten op de pc en daar simpelweg weggooien wat overbodig is? Doe ik met mn Android telefoon af en toe, gaat sneller en overzichtelijker dan op de foon zelf.

Let wel, als het goed is heb je dan originele Whatsapp images die groot zijn en precies dezelfde foto's maar dan als kleinere thumbnails. Je zou de mappen dan even 2x moeten doorfietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:55
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:51:
Dat heb ik geprobeerd, via de foto app van Apple. Ik kan alle foto's verwijderen, behalve uit de map Whatsapp images. Daar verschijnt ook geen prullenbakje. Alleen een pictogram waarmee ik de foto's kan delen enz. Ik heb ze via dit icoon verplaatst naar de map verwijderen, maar ze blijven gewoon in de map Whatsapp images. Word er inmiddels knetter gestoord van ;)
Probeer eens PhoneClean of een ander tooltje dat je telefoon kan "cleanen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

had je die foto's misschien gesynched? dus dat ze vanaf je computer op de telefoon gezet zijn?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze zijn niet vanaf mijn pc op m'n telefoon gezet. Ik zal de tool downloaden en dat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik kan volgens mij alleen whatsapp afbeeldingen verwijderen door naar elke chat te gaan en daar op de informatiebalk te klikken, vervolgens op media, en daar alle plaatjes/video's één voor één selecteren en weggooien.

Ik houd dit topic ff in de gaten voor het geval er handigere manieren langskomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De tool phoneclean is er niet voor iPhone. Ik heb alle media ook verwijderd in alle chats via Whatsapp, maar dat rot mapje blijft maar in m'n galerij staan met 155 onzin foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dan ben ik bang dat je ze alleen kan verwijderen door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als je eerst een backup maakt van je chats naar iCloud kan je die weer gemakkelijk terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Probeer Memory & Disk Scanner eens. Die gebruik ik ook altijd om geheugen op te ruimen :)

https://itunes.apple.com/...ro-check/id921515621?mt=8

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1