Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een goedkope internet/office laptop.

Pagina: 1
Acties:

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik heb een Asus eeepc met atom processor, maar die is nu echt wel afgeschreven. De accu is nu ook op.
Zoek nu een waardige vervanger. Een tablet is niet handig, moet er ook op typen. Ook vond ik de eeepc al net te klein.
Dus nu een 15 inch laptop. Het hoeft geen hoogvlieger te zijn, maar internet moet goed werken. USB3 is handig, 4 GB RAM ook. Een SSD zet ik er zelf in. Zou handig zijn als ik makkelijk bij de drive bay kan.

De laptop hoeft alleen internet en office te draaien. youtube filmpjes moeten ook geen probleem zijn, maar dat kon de eeepc met zijn atom 270 al goed aan. Ik wil er zo weinig mogelijk aan uitgeven, en toch een fatsoenlijk ding.

Als ik snel naar de pricewatch kijk, valt deze meteen op pricewatch: Lenovo B50-30 (MCA32MH)

Is die redelijk?

[

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica