Probleem met Skyrim save-file

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers van Tweakers,

Ik ben sinds een tijd erg verzot op het spel Skyrim. Ik speel dit op de PC. Gister heb ik het voor het laatst gespeeld en alles was prima. Tot dat ik vandaag weer wou spelen. Alles start leuk en aardig op maar zodra ik aangeef dat ik wil spelen vanaf de laatste savefile kom ik in het laadscherm terecht wat maar niet weg gaat, ik kom simpelweg niet meer aan spelen toe.

Heb al van alles gegoogled maar kom er echt niet uit. Nou is mijn vraag aan jullie wat ik hier aan kan doen. Zou het erg jammer vinden als ik een save file niet meer kan gebruiken waar ik dik 30 uur in heb zitten.

Ps. Mijn savefile bedraagt 10MB, en ik heb nog nooit mods gebruikt, dus daar zou het eventueel niet aan kunnen liggen.

Mvg. Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:21
Geen idee wat de oplossing zou moeten zijn, maar kan je wel alvast een tip meegeven voor de volgende keer. Voor elk spel uit de Fallout en Elder Scrolls series (met uitzondering van TESO) kan erg aanraden om niet telkens naar dezelfde file te saven. Save om en om en dan komt alles goed.
Verder, heb je niet nog een autosave die je kan starten? Als ik het nog goed herinner saved Skyrim elke keer dat je een laadscherm ziet. Verder misschien nog een quicksave die je kan laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Precies! Heb ongeveer hetzelfde gehad met Fallout New Vegas van t weekend. Oplossing; 1 save file terug gaan en kijk even of er ook een zogeheten "4 gig ram enabler mod" voor is. Dit had ik namelijk nodig om een desbetreffend gebouw binnen te komen (ik speel met alleen high res texture mods, maar waarschijnlijk was er teveel in het desbetreffende gebouw om zonder die mod te laden oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

De autosave file is sowieso toch vaak los? Kan je die niet even proberen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Je kunt deze safety load mod proberen:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/46465/?