De afgelopen 5 jaar heb ik mijn Dell Latitude E5510 (i5-520m cpu, 8gb werkgeheugen, 120gb ssd) laptop als desktop vervanger gebruikt. Ik game niet meer (ex- WoW verslaafde) en m'n activiteiten bestaan uit vooral programmeren, een groeiende bezigheid met videobewerking en af en toe grafisch ontwerpen. M'n huidige laptop gaat richting het eind van het jaar met pensioen en zal vervangen worden met een XPS 13, ter aanvulling wil ik een kleine, niet al te luidruchtige desktop die voornamelijk het videobewerken wat zal versnellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
~€500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Invoer- en uitvoerapparatuur (muis, toetsenbord, beeldscherm) is reeds aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een voorbeeld samenstelling; Er kan later een losse videokaart bijgeprikt worden om extra schermen aan te sturen/gebruik te maken van gpu rendering.
(Bewerkt n.a.v. feedback @pcman007 @Ardjee)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien het budget heb ik natuurlijk weinig te eisen/wensen, echter als iemand nog tips heeft om het zo stil mogelijk te krijgen. Graag.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Videobewerking (Sony Vegas, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects)
- Programmeren (Visual Studio)
- Grafisch ontwerpen (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
~€500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Invoer- en uitvoerapparatuur (muis, toetsenbord, beeldscherm) is reeds aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een voorbeeld samenstelling; Er kan later een losse videokaart bijgeprikt worden om extra schermen aan te sturen/gebruik te maken van gpu rendering.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,- | € 183,- |
| 1 | MSI H81M-P33 | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 35,84 | € 35,84 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX316C10FK2/16 | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 516,73 | |
(Bewerkt n.a.v. feedback @pcman007 @Ardjee)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gezien het budget heb ik natuurlijk weinig te eisen/wensen, echter als iemand nog tips heeft om het zo stil mogelijk te krijgen. Graag.
Ga je overklokken?
Nee.
[ Voor 10% gewijzigd door emreupdates op 25-07-2015 20:04 ]