Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kiezen tussen 2 convertibles

Pagina: 1
Acties:

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-11 09:47
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk office programma's, statistiek, internetten en filmpjes bekijken. Geen zware games oid.

Wat is je budget?
Tussen de 500 en 600 euro. Hoe lager hoe beter natuurlijk

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarom ben ik ook op zoek naar een 13 inch model.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst geen Acer, aangezien ik daar slechte ervaringen mee heb.
Ik twijfel eigenlijk tussen 2 convertibles: de Lenovo Yoga 2 13-59439873 (€599), en de Inspiron 13 7000 reeks 2-in-1 (met korting ongeveer €520).
Hier loop ik een beetje vast, want de 2 lijken nogal op elkaar. De Lenovo heeft een beter scherm, maar is dan ook wel weer 80 euro duurder. Hebben jullie suggesties?

• Krize18
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-10 15:51
Hi Thofie

Ik kan je vertellen dat de Lenovo een minder helder scherm heeft dan de Dell - dus hangt het af van je eigen keuze. Ofwel een minder helder maar scherper scherm (Lenovo: 234 nits) ofwel een helderder scherm dat minder scherp is (Dell: 316 nits - is wel voor het full hd scherm op een hogere versie van de Inspiron 13).

Als je de convertible veel buiten wenst te gebruiken dan weet ik wat te kiezen :-)

PS: ik twijfel zelf tussen een Yoga 3 en de Inspiron, maar dan met i5 of i7 :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Krize18 op 26-07-2015 17:17 ]

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-11 09:47
Ik ga denk ik voor de Lenovo. Ik kwam erachter dat daar een 500 gb SSHD (8 gb ssd) in zat, en ik ga hem waarschijnlijk alleen binnen gebruiken:) Ook is hij iets kleiner, en heeft een wat grotere accucapaciteit. Nu maar wachten op een mooie aanbieding/kortingscode ;)