Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop mat 4K scherm

Pagina: 1
Acties:

• youtakun
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-01 09:19
In ben op zoek naar een 4K (3840x2160) laptop met een mat scherm. kunnen jullie mij daarbij helpen? Ik heb al Pricewatch geprobererd, maar daar schiet ik niks mee op. Er staan tig laptops vermeld als mat die in werkelijkheid spiegelend zijn.

Ik heb een laptop besteld die volgens foto's op een review mat lijkt, maar na ontvangst heeft het scherm dezelfde kwaliteiten als een spiegel. (ik heb er geen foto van, maar de spiegeling is even sterk als mijn huidige laptop) Misschien is het een speciale antireflecterende coating die 99% van het licht absorbeert, maar met een scherm van ca. 300cd/m2 en een zon van 1.6 giga cd/m2 is dat natuurlijk geen strijd. Ik heb hier tevens ook een IIyama CRT met antireflectieve coating en die houd veel meer licht tegen dan de laptop, en die reflectie ziet er donkerblauw uit. De reflectie in beide laptops is full-spectrum.

Ik heb dit proberen te corrigeren op pricewatch voor alle MSI Anti-Glare laptops, en dit is wat tweakers er op te zeggen heeft:
Beste youtakun,

Dat MSI blijkbaar niet altijd zijn anti-glare op orde heeft is jammer , maar dat het bij het ene product niet goed werkt wil natuurlijk niet zeggen dat het bij alle producten van MSI niet werkt.
Ik laat de producten van MSI die Anti-glare hebben gewoon op Mat staan.

Groeten,

Sandor Mooijekind
Dus mijn vraag nogmaals,
Pricewatch kan ik niet meer vertrouwen, dus ik vraag aan jullie of jullie 4K laptops met matte schermen weten?

Voorbeeld: Lenovo ThinkPad T550 20CK0000MB, maar dit is een Belgisch model, en bij BlueLink kan ik geen Hollandse modellen vinden met hoger dan 3K schermen. (mogelijk ook weer een pricewatch foutje omdat de 20CK0000MH 3K is)

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Als je in de pricewatch "Mat" en "4K" filtert, zijn ze dan allemaal glanzend?

http://tweakers.net/categ...Y6SsaGBEVxcydzQyEiptrYWAA

Show me your moves.

• youtakun
Niet allemaal, maar zoals ik zei, zitten er glanzende tussen de matte. De 1e in die lijst is toevallig de glanzende laptop die ik hier heb.

[ Voor 61% gewijzigd door youtakun op 25-07-2015 10:33 ]

• youtakun
Ik ben er achter waarom de foto op de review mat is. De MSI GE62 2QE-### heeft meerdere 'opties' en de 2K optie heeft matte schermen en de 4K optie (waaronder 2QE-035) heeft glanzende schermen.

• JackBe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Beetje late post, het zal niet meer spelen, maar ik heb deze laptop met een mat 4k scherm op het oog:

pricewatch: MSI GS72 6QE-206NL (Stealth Pro 4K)
Misschien was die er toen nog niet.

Vraag is natuurlijk of Linux erop wil draaien, MSI test dat niet en weet het ook niet.
Dus is het wel een beetje een avontuur.
Tot zover heb ik nooit problemen gehad met Linux op laptops, maar die waren dan niet nieuw.
Ik speel trouwens geen games, maar ben een software developer. 8)7

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:33
JackBe schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:04:
Beetje late post, het zal niet meer spelen, maar ik heb deze laptop met een mat 4k scherm op het oog:

pricewatch: MSI GS72 6QE-206NL (Stealth Pro 4K)
Misschien was die er toen nog niet.

Vraag is natuurlijk of Linux erop wil draaien, MSI test dat niet en weet het ook niet.
Dus is het wel een beetje een avontuur.
Tot zover heb ik nooit problemen gehad met Linux op laptops, maar die waren dan niet nieuw.
Ik speel trouwens geen games, maar ben een software developer. 8)7
Ik heb dit geprobeerd met de GS ghost pro 4k (hq-4720hq). Het struikelblok was de wireless driver. Geen WiFi dus. Was niet ideaal.
Pagina: 1