Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Volgend jaar zal ik gaan studeren en heb uiteraard een laptop nodig. Het probleem is dat ik er zeer weinig van over weet. Ik zoek dus een laptop die niet al te duur is, en goed te gebruiken is bij mijn studie. Ook moet er een DVD-speler in zitten. Verder ga ik niet zwaar gamen, maar ik weet niet of een i3 processor genoeg is. Ik denk dat 500 Mb opslaggeheugen genoeg is, maar ik weet het niet zeker. Een 15' inch laptop is een must.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal mijn laptop voornamelijk nodig hebben bij mijn studie, dus office is dan noodzakelijk. Af en toe films kijken of een klein spel spelen. Ik zal best vaak op internet zitten.

Wat is je budget?
Ik wil maximaal €600 betalen, en als er een ideale laptop is enkele tientjes meer.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, bijna elke dag. Ik zou het dus waarderen als die licht is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Als het kan zou ik graag een Acer willen, dat wordt aangeraden door familie. Maar ik sta zeker open voor andere merken!

Met vriendelijke groet,

Hafeez Kardar

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vrees dat je een stukje van het LAA beleid over het hoofd gezien hebt ;)
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.
Welke laptop zou voor jou voldoen en waarom? Hier alvast een geinig filtertje.

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 24-07-2015 23:20 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry, ik heb het gemist. Bedankt voor het herinneren! acer aspire v3-572g-5463, ik denk dat deze laptop geschikt is, het geheugen is zeker voldoende (misschien iets te veel?), en ik weet zeker dat de processor voldoende snelheid heeft. Verder valt het maar net uit mijn budget, dus ik zou hem best willen kopen, maar een goedkopere optie zal ik zeker kunnen waarderen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2015 00:11 ]

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:54

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb eens voor je gekeken en ik denk dat de Lenovo Flex 2 wel een leuk laptopje voor je kan zijn.
Hij is er ook in 15 inch variant en biedt onder andere:
- €599
- 15 inch IPS scherm (IPS=beste voor computerschermen)
- Touch-screen
- 8 GB geheugen
- i5 4210U cpu
- 500GB Hybride HDD (zit zeg maar een "mini" SSD ingebouwd) welke toch voor een rap systeem zorgt
- 2.3KG
- 2,5CM dik

Hier de link naar de specificaties: pricewatch: Lenovo Flex 2 15-00839
en hier de link naar een review: http://www.digitaltrends..../lenovo-flex-2-15-review/

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11 16:52

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik weet niet waar je de opleiding ga doen, maar ik moet ook een laptop. Waar ga je studie volgen?
Misschien doen we de zelfde opleiding :P

Review QNAP TS-230 NAS

Verwijderd

Topicstarter
Dank je MazeWing! Ik denk dat hij redelijk bij mij past. Ik heb liever geen touchscreen, en geen 2-in-1 apparaat. De prijs is wel beter dan mijn eigen voorstel. Dus het is zeker een optie!

Ik ga in Nijmegen studeren, geen tu dus dat verklaart mijn lage kennis over laptops ;). En jij?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2015 15:51 ]

Pagina: 1