Toon posts:

Iemand ervaring met een Athlon 700??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot hoever kan ik hem ongeveer overklocken met standaard koeler? ik gebruik zelf een abit ka7-100

Verwijderd

heb een athlon 700, loopt nog steeds op 700 hehe
maar heb hem op fsb van 111 gehad en dan haalt ie makkelijk 777, hoger moet ook wel kunnen
alleen liep m'n geheugen dan niet meer op 133mhz, dus dan is het beter om een GFD erop te zetten, en dan kan ie wel 8x100 of nog hoger, hangt van je core snelheid af...

Verwijderd

Ik heb mijn Abit KA7 en mijn Athlon 700 op
7 X 118 = 826 met de staandaard koeling hij word met een kast temp van : 22 en met een buiten temp van 20 graden dan word de censor die ik op de koelblok heb geplakt ( het dichts bij de heatplate ) ongeveer 36 graden walt dus nog mee hij is er nog geen eenkeertje uitgeknald.
Ik heb wel 133 mhz geheugen die ik dan op 117 laat lopen maar met een nieuwer update kon ik mijn geheugen nog sneller laten lopen dan op 133 mhz, en ik heb de voltage aangepast in de bios op 1,75.
Best redelijk, ik ga eerdaags plaatjes maken enz dan stuur ik je dat wel door naar je e-mail adres !!

See ya !

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m nu draaien op 779 111bus hoger krijg ik hem niet stabiel. ik denk dat ik maar een GFD en een goeie koeler ga halen ofzo.