Foei tweakers.net! Er staat nergens een verschijningsdatum bij elk product! Daarvoor basseerde ik mij op de 'eerste prijsvermelding', maar nu dit ook verdwenen is heb ik geen enkel idee meer wanneer het product op de markt is verschenen. Daarvoor moet ik steeds gaan googlen. Tijd om er verandering van te maken, succes!
pricewatch: Asus Z97-PRO GAMER
Aangeboden sinds: 1 november 2014
pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart
Aangeboden sinds: 16 mei 2014
pricewatch: Belkin Thunderbolt 2 Express Dock HD
Aangeboden sinds: 3 februari 2015
Dit zijn 3 compleet willekeurig gekozen artikelen..
[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-07-2015 19:54 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Dat is niet per se het moment waarop het product voor het eerst op de markt kwam maar alleen de eerste vermelding in de PW, toch?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Stond er voorheen niet bij die datum dat het de datum van de eerste prijsvermelding in de pricewatch was?
edit: Jep: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2zsohlf&s=6
edit: Jep: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2zsohlf&s=6
[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 24-07-2015 20:20 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
De "Datum eerste prijsvermelding" is inderdaad hernoemd naar "Aangeboden sinds" en staat nu bovenaan de lijst specificaties ipv onderaan.
Overigens zal die "Aangeboden sinds" semantisch niet helemaal kloppen zodra er geen prijzen meer zijn, de tekst suggereert tenslotte dat het nog steeds aangeboden wordt dan
Overigens zal die "Aangeboden sinds" semantisch niet helemaal kloppen zodra er geen prijzen meer zijn, de tekst suggereert tenslotte dat het nog steeds aangeboden wordt dan

[ Voor 40% gewijzigd door ACM op 25-07-2015 10:33 ]
Ik vind dit helemaal voldoende! Ik wist gewoon niet dat het naar boven verplaatst was, ik zag het helemaal niet staan!
Mijn fout!
Goed gedaan Tweakers.Net, dat verdient weer eens een pluim!
Mijn fout!
Pagina: 1