Hallo,
Wie kan mij helpen met het maken van een beslissing? In andere topics waarin advies gevraagd wordt kwam er voor mij toch niet een duidelijk antwoord uit aangezien ik vrij weinig eisen heb aan de tablet behalve goed kunnen internetten.
Ik zoek een?
Ik zoek een tablet van rond de 10 inch (8 vind ik echt te klein).
Wat is je budget?
Bij voorkeur minder dan 250 euro. Met een goede reden mag het meer zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Simpel gebruik als internet. Hoef er (op soms een youtube filmpje na) geen films op te kijken. Zal er ook niet enorm op gamen, misschien een simpel spelletje maar meer niet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Na uren zoeken ben ik tot deze selectie gekomen:
- Asus MeMo Pad 10
- Samsung Galaxy tab 4 (VE)
- Lenovo Ideatab A10 70
Andere suggesties zijn ook van harte welkom
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben geen groot fan van importeren uit china, met name de risico's die daaraan verbonden zijn.
Kan iemand mij hierin adviseren?
Wie kan mij helpen met het maken van een beslissing? In andere topics waarin advies gevraagd wordt kwam er voor mij toch niet een duidelijk antwoord uit aangezien ik vrij weinig eisen heb aan de tablet behalve goed kunnen internetten.
Ik zoek een?
Ik zoek een tablet van rond de 10 inch (8 vind ik echt te klein).
Wat is je budget?
Bij voorkeur minder dan 250 euro. Met een goede reden mag het meer zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Simpel gebruik als internet. Hoef er (op soms een youtube filmpje na) geen films op te kijken. Zal er ook niet enorm op gamen, misschien een simpel spelletje maar meer niet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Na uren zoeken ben ik tot deze selectie gekomen:
- Asus MeMo Pad 10
- Samsung Galaxy tab 4 (VE)
- Lenovo Ideatab A10 70
Andere suggesties zijn ook van harte welkom
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben geen groot fan van importeren uit china, met name de risico's die daaraan verbonden zijn.
Kan iemand mij hierin adviseren?