Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• AnnebelQ
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-01-2024
Hallo,

Wie kan mij helpen met het maken van een beslissing? In andere topics waarin advies gevraagd wordt kwam er voor mij toch niet een duidelijk antwoord uit aangezien ik vrij weinig eisen heb aan de tablet behalve goed kunnen internetten.

Ik zoek een?
Ik zoek een tablet van rond de 10 inch (8 vind ik echt te klein).

Wat is je budget?
Bij voorkeur minder dan 250 euro. Met een goede reden mag het meer zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Simpel gebruik als internet. Hoef er (op soms een youtube filmpje na) geen films op te kijken. Zal er ook niet enorm op gamen, misschien een simpel spelletje maar meer niet.

Wat heb je zelf al gevonden?
Na uren zoeken ben ik tot deze selectie gekomen:
- Asus MeMo Pad 10
- Samsung Galaxy tab 4 (VE)
- Lenovo Ideatab A10 70
Andere suggesties zijn ook van harte welkom

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben geen groot fan van importeren uit china, met name de risico's die daaraan verbonden zijn.

Kan iemand mij hierin adviseren?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Belangrijkste advies, selecteer een tablet die Android 5 heeft. Dan heb je langer plezier van software updates.

En een ander punt, let op de accu levensduur. De truc is dat een tablet het wel doet als je hem pakt.

Laatste, je kunt meenemen of er ook custom roms op zijn, dat kan uiteindelijk net weer een jaartje meer levensduur uit het apparaat knijpen, want fabrikanten updaten tablets niet echt fanatiek, ondanks dat daar geen telecom provider toestemming speelt.

Kijk ik naar reviews lijkt de Samsung het beste te scoren uit jou rijtje.

[ Voor 7% gewijzigd door swhnld op 25-07-2015 09:48 ]

• AnnebelQ
Bedankt voor je advies. Ik denk dat ik inderdaad voor een Samsung ga, Ik zie net dat de Samsung Tab S LTE een goede aanbieding heeft dus dat is dan ook wel een goede optie.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

AnnebelQ schreef op zondag 26 juli 2015 @ 09:47:
Bedankt voor je advies. Ik denk dat ik inderdaad voor een Samsung ga, Ik zie net dat de Samsung Tab S LTE een goede aanbieding heeft dus dat is dan ook wel een goede optie.
Heb je daar een linkje van ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• AnnebelQ
Hij is al niet meer beschikbaar. Het zal wel een error zijn geweest. Helaas..