Wijziging User Review - [Loeven] [T!m3r]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Heb contact gehad met de Tweaker [Loeven] over de volgende advertentie; V&A aangeboden: Philips 3000-serie 32PFL3506H/12 - defect

Eerst zijn er wat berichtjes heen en weer gegaan om informatie te krijgen over het product.
Heb na de vraag van een vraagprijs heeft loeven Loeven aangegeven een bepaalde bedrag te willen hebben.
Hierop heb ik aangegeven dat dit mij te duur was gezien dit om een defect/beschadigd product ging.

Kreeg daarna een tegenbod waar een niet verschil tussen zat (gratis verzending), hier ben ik verder niet op ingegaan.

Hierna besluit deze tweaker mij een slechte beoordeling te geven, omdat mijn communicatie slecht zou zijn en hij potentiële kopers was misgelopen (terwijl hij aangaf dat het product al verkocht was).
Heeft ook altijd binnen 1 dag een reactie gehad op 1 keer na (nadat ik had aangegeven geen interesse te hebben is er inderdaad verder niet meer gecommuniceerd).

De verkopende partij is ook op de hoogte gebracht van deze topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Tiic op 24-07-2015 17:27 ]

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 22:11
Niet verschil van €7 op een bedrag van €25 noem ik toch wel een verschil.

Simpelweg geen reactie meer op gehad en reageerde langzaam of vergat te antwoorden hoewel hij wel de eerste was die reageerde en vond het dus niet netjes om dan iemand anders voorrang te geven (via marktplaats of ed.)

Verder heb je nergens gemeld geen interesse meer te hebben maar simpelweg gezegd dat je het te duur vond, toen heb ik dus aangeboden de verzendkosten te betalen.

Zodoende vind ik mijn revieuw gewoon terecht ;) Ook ben ik een zij, geen hij, ook wel fijn als dit gewaardeerd wordt..

[ Voor 25% gewijzigd door Noob op 24-07-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Zoals aangegeven is het "vergeten" 1x voorgekomen, dit heb ik in mijn eerste bericht ook aangegeven.
Voor de rest heb ik gewoon altijd binnen 1 dag gereageerd.

Er was geen deal tot stand gekomen o.i.d en de verkoper heeft het product ook gewoon "verkocht/weggegeven" zoals zij ( :) ) dit heeft aangegeven.

€7 verschil maakt mij verder niets uit.

Ik blijf erbij dat het een onterechte beoordeling is en jij blijft er bij dat het terecht is, vandaar dit topic.

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 10:09
Bekend patroon van deze tweaker. Gewoon niet meer reageren, ik heb een soortgelijke ervaring met T1m3r. Eerst willen kopen, dan een tijd niet reageren en er vanaf zien en een wraakreview plaatsen. Bij mij ging het om 2,50 en ook ik wou dit bedrag voor mijn rekening nemen. Ik had het ook voor hem gereserveerd omdat hij de eerste was, en hij deed mij ook net alsof hij bepaalde berichten niet had gelezen en had ineens geen interesse meer. Geen fijne tweaker om zaken mee te doen.

Ik mag officieel hier misschien niet op reageren maar omdat dit blijkbaar een gewoonte is, vind ik het relevant voor de modjes.

[ Voor 44% gewijzigd door ewal op 24-07-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
ewal schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:19:

Ik mag officieel hier misschien niet op reageren maar omdat dit blijkbaar een gewoonte is, vind ik het relevant voor de modjes.
Het is voor anderen idd niet toegestaan hier te reageren (tenzij je een onderdeel bent van het probleem/transactie)..
Heb tot op het heden maar 3 problemen gehad.

- Ewal
- Loeven
- iemand waarvan ik de naam niet meer weet (is al een tijdje geleden)

Hoezo is dit een gewoonte, ik krijg vele berichtjes per dag, als jij denkt dat het abnormaal is dat ik een paar berichtjes over het hoofd zie dan moet ik je toch echt ongelijk geven.

Er zijn momenten dat ik meer dan 15-20 berichtjes per dag krijg wanneer ik een bepaalde ad plaats...

[ Voor 5% gewijzigd door Tiic op 24-07-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
Ik heb gezegd dat die zo goed als weggegeven/verkocht was, maar aangezien jij eerst was vroeg ik of je ook hetzelfde bod wou geven. Hierop heb jij dus niks meer gezegd, want blijkbaar vind jij 7 euro geen verschil op 25 euro en ik wel.. Dus reageer je maar gewoon niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Er staat toch echt dat die verkocht/ weggegeven is.. en niet zo goed als...
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/962370ada8c4bc7071a6687aaf46a494.png

[ Voor 6% gewijzigd door Tiic op 24-07-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
Kijk mijn reactie eronder, ook wel fijn om te lezen he ;)

Blijkbaar laat je niet alles zien, en kan je ook niet begrijpend lezen en vind je het heel normaal dat andere mensen maar gedachtes moeten lezen..

Mijn revieuw vind ik gewoon terecht. Klaar.

[ Voor 63% gewijzigd door Noob op 25-07-2015 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Ik reageer enkel op de punten die jij aangeeft.
Nogmaals, ik weet dat wij niet tot een akkoord gaan komen, vandaar deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
Wordt hier nog naar gekeken...?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Simpel. Jullie waren nog aan het onderhandelen, er was geen wederzijds akkoord over de prijs e.d., dus geen transactie = geen review. Ik heb de review dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.