Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] [forum] lange productnamen

Pagina: 1
Acties:

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:17
Als er bij een pricewatch een product is met een erg lange product naam dan klopt de uitlijning op het forum niet meer. Screenshot als voorbeeld.

bugje

Browser: Chrome 43.0.2357.134 (adblock plus & ghostery staan uitgeschakeld)
Browser: Chrome 44.0.2403.89 (adblock plus & ghostery staan uitgeschakeld)

In internet explorer gaat het wel goed

[ Voor 12% gewijzigd door chickpoint op 24-07-2015 16:09 ]

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10 23:12
Dit wordt veroorzaakt door de CSS klasse .pwlink. Deze zet de whitespace op "nowrap". De reden waarom dit wordt gedaan weet ik niet, maar het uitzetten in de page inspector zorgt er in elk geval voor dat het overal mooi wordt weergegeven.

De volgende custom CSS lost het probleem op, mocht je niet willen wachten op een aanpassing door de Tweakers devs:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
.message .pwlink {
  white-space: normal;
}

Nota: het bericht in de afbeelding vind je hier: Tylen in "[KPN] Glasvezel"

[ Voor 11% gewijzigd door Glodenox op 25-07-2015 01:21 ]

Coördinator van de Waze Belux Community

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wrapping werkt soms ook niet lekker samen met het positioneren van de onhover popup, dus dan moeten we daar eerst een oplossing voor verzinnen ;)

Maar wat mij betreft wordt dat een onclick op het winkelmandje ipv de hover op de hele link, en positioneren we hem daaronder.

[ Voor 30% gewijzigd door crisp op 25-07-2015 14:11 ]

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die popup vind ik nog wel eens irritant en op je mobiel werkt die hoe dan ook niet, vanwege de hover. Tap op het mandje is dan de netste oplossing idd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De locatie boeit mij niet echt, het gaat voornamelijk om de popup zelf. Ben ik wat aan het lezen, beweeg de muis over zo'n link en hoppa, gelijk een popup over de rest van de tekst die je nog moet lezen. Nou verdwijnt die ook wel automatisch, maar voor mij niet snel genoeg :P.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ja, dat is ook nog wel eens irritant inderdaad. ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1