Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• m-man
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-04-2024
Hey mensen,

Ik ben typen op een touchscreen zat 8)7. Wil de Blackberry Classic aanschaffen. Maar eerst een paar newbie vraagjes.

• Ik kan me herinneren dat je vroeger altijd een extra toevoeging op je mobiele abonnement nodig had om gebruik te kunnen maken van Blackberry diensten, met bijbehorende extra maandelijkse kosten. Is dit nog steeds zo, of kun je tegenwoordig gewoon e-mailen, etc. zonder een extra service af te hoeven sluiten?

• Ik beheer mijn contacten graag in Google Contacts. Weet iemand of ik deze kan integreren in BB10 OS? Zo niet, is er dan een android app om toegang te krijgen tot mijn Google Contacts en die vandaaruit te kunnen bellen/mailen?

Ik heb gelezen dat er een nieuwe Blackberry met Andoid in de maak is. Weet iemand wanneer die ongeveer uitkomt?

Alvast bedankt voor alle info!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is eigenlijk wel een beetje de bedoeling dat je zelf ook wat initiatief toont. Met een beetje zoeken kun je namelijk best een antwoord vinden op je vragen. Waarom kom je er niet uit?

• m-man
Haha, je bent keihard, RoD.

Ok, ik heb die laatste vraag geschrapt. Maar ik zou graag wel input willen van Blackberry gebruikers op mijn eerste twee vragen. Ik heb zeker gezocht, maar heb geen definitief antwoord kunnen vinden.

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* Je hebt geen extra blackberry service nodig naast je abonnement.
* contacten kun je laten weergeven voor: BBM, Linkedin, facebook, twitter, gmail en simkaart.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik heb zelf een BlackBerry Q10 en kan antwoord geven op je vragen:
Ik kan me herinneren dat je vroeger altijd een extra toevoeging op je mobiele abonnement nodig had om gebruik te kunnen maken van Blackberry diensten, met bijbehorende extra maandelijkse kosten. Is dit nog steeds zo, of kun je tegenwoordig gewoon e-mailen, etc. zonder een extra service af te hoeven sluiten?
Vroeger moest je inderdaad een BlackBerry Internet Service (BIS) of BlackBerry Enterprise Server (BES) abonnement hebben, maar sinds BB OS10 is dat geen vereiste meer. Voor BBM en de App Store heb je wel een BlackBerry ID nodig, maar dat kan je met elk emailadres aanmaken.
Ik beheer mijn contacten graag in Google Contacts. Weet iemand of ik deze kan integreren in BB10 OS? Zo niet, is er dan een android app om toegang te krijgen tot mijn Google Contacts en die vandaaruit te kunnen bellen/mailen?
Ik gebruik meerdere Gmail accounts op mijn Q10 en dat gaat prima, contacten komen gewoon in de Contacten-app en worden in beide richtingen gesynchroniseerd.
Ik heb gelezen dat er een nieuwe Blackberry met Andoid in de maak is. Weet iemand wanneer die ongeveer uitkomt?
Volgens IBTimes is die gepland voor November.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

• Ik kan me herinneren dat je vroeger altijd een extra toevoeging op je mobiele abonnement nodig had om gebruik te kunnen maken van Blackberry diensten, met bijbehorende extra maandelijkse kosten. Is dit nog steeds zo, of kun je tegenwoordig gewoon e-mailen, etc. zonder een extra service af te hoeven sluiten?
Je hebt geen extra data dienst nodig.
• Ik beheer mijn contacten graag in Google Contacts. Weet iemand of ik deze kan integreren in BB10 OS? Zo niet, is er dan een android app om toegang te krijgen tot mijn Google Contacts en die vandaaruit te kunnen bellen/mailen?
Ja je kan je contacten importeren uit, en synchroniseren met Google contacts.
• Ik heb gelezen dat er een nieuwe Blackberry met Andoid in de maak is. Weet iemand wanneer die ongeveer uitkomt?
Dat zijn geruchten. Standaard heeft BB10OS ook de mogelijkheid om een Google Play store client en de meeste android apps te installeren.Snap van Redightlove..

• m-man
Top. Bedankt allemaal! Ik ga toch maar niet wachten op die geruchten en gewoon een Classic halen.
Pagina: 1