Yosemite compatible Mac Pro 1.1 GPU

Pagina: 1
Acties:

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo allemaal,

Al geruime tijd draai ik mijn DAW applicaties zoals Protools en diverse instrument en effect library's op een Mac Pro 1.1.
Dit gaat allemaal prima en bevalt mij goed. Ik heb destijds een AMD 4870 GPU geflashed naar een Mac compatible versie, waardoor ik deze gewoon kan gebruiken als originele OSX ondersteunde GPU met bootscreen.

De oude GF7300 heb ik tot op heden nog steeds erbij draaien voor mijn 3e monitor. Echter wil ik nu ook een Yosemite partitie op gaan zetten, wat zou moeten kunnen met de 4870, maar niet meer de 7300. Vandaar dat ik een koste effectieve oplossing zoek die zowel voor aanschaf als voor gebruik bijna niets kost. De kaart hoeft verder ook praktisch niets te doen dan beeld weergeven op 1 monitor van 1280x800.

Het mag dus een gelijke kaart zijn aan de 7300, echter wel met Yosemite ondersteuning IN een Mac Pro 1.1 (hoeft geen bootscreen op de 3e monitor).

Wie kan mij een kaart aanraden welke als 2e kaart perfect kan dienen en 2e hands of nieuw voor een goedkope prijs te krijgen is, wellicht heeft iemand nog een model liggen die werkt en voor een hele kleine prijs weg mag?

Alvast bedankt voor jullie advies en hulp.

Verwijderd

EVGA GTX 660 SC 2GB Gddr5 draait hier perfect

tip
:P