Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is bedoeld om te gamen. Zo veel mogelijk FPS voor onder de 570 euro bij Afuture (verplicht)
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Het nieuwe systeem heeft maar 1 doel: gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij is voor mijn broertje, en hij heeft 570 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een draadloze muis, vindt ie prima. Nog geen toetsenbord dus! Monitor is ook reeds aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem is dus zo future-proof mogelijk gemaakt. Vandaar het Z97 mobo in combinatie met de relatief trage CPU. Dan kan er altijd nog een 4770k of 4790k in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ja! De G3258 gaat later overgeklokt worden. Misschien kan er nog wat budget vrij worden gemaakt voor een koeler en toetsenbord?
Alvast heel erg bedankt voor alle vrijwillige hulp. Ik hoop voldoende info te hebben geleverd!
(Deze set kost 570,80 bij Afuture, dus 80ct buiten zn budget
Het nieuwe systeem is bedoeld om te gamen. Zo veel mogelijk FPS voor onder de 570 euro bij Afuture (verplicht)
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Het nieuwe systeem heeft maar 1 doel: gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij is voor mijn broertje, en hij heeft 570 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een draadloze muis, vindt ie prima. Nog geen toetsenbord dus! Monitor is ook reeds aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem is dus zo future-proof mogelijk gemaakt. Vandaar het Z97 mobo in combinatie met de relatief trage CPU. Dan kan er altijd nog een 4770k of 4790k in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ja! De G3258 gaat later overgeklokt worden. Misschien kan er nog wat budget vrij worden gemaakt voor een koeler en toetsenbord?
Alvast heel erg bedankt voor alle vrijwillige hulp. Ik hoop voldoende info te hebben geleverd!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | ASRock Z97 Anniversary | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 197,- | € 197,- |
| 1 | Zalman Z1 | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX316C10FRK2/8 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 545,85 | |
(Deze set kost 570,80 bij Afuture, dus 80ct buiten zn budget
Signature