Lease multifunctional printer

Pagina: 1
Acties:

• DannyvdM
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03-2025
Ik zoek een merk multifunctional printer, die hier ooit eens voorbij is gekomen in het nieuws overzicht, alweer een tijdje geleden.

Dit merk had de primeur dat het het eerste merk (En enige volgens mij) dat aan de hand van de hoeveelheid kleur verschillende prijzen per print had.

Normale prijzen bij een lease printer zijn over het algemeen zwart/wit 1 eurocent en kleur 6 eurocent. Maar gezien wij erg veel documenten printen met enkel een logotje bovenin in kleur en daarbij loopt de prijs nogal op voor 6 eurocent per logo van 4cmx1cm (4000 printjes per dag) We zijn dus alles zwart-wit gaan printen, maar de klanten beginnen erover te klagen dat ze een mooi logo hebben ontworpen en wij deze niet meer in kleur uitprinten.

Dit merk zou dus kijken hoeveel kleur daadwerkelijk is verbruikt (3 categorieën, weinig, middel, veel uit mijn hoofd) en zou dan ook ideaal zijn.

Wegens contractuele redenen willen wij een lease printer houden. Ik zoek al een tijdje naar dat nieuwsartikel, maar die krijg ik helaas niet meer gevonden. Weet iemand toevallig nog welk merk dit is?

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 22:24

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Kun je dat niet beter voordrukken en dat bestellen bij een drukkerij, en dan die prints in de printer drukken?

Professioneel Heftruck Syndroom

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:10
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:47 ]

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:53
Waarom geen lades met briefpapier? Das eigenlijk hoe dit normaal gebruikt wordt.
Briefpapier bevat dan het logo.

• DannyvdM
Voorbedrukken gaat het helaas niet worden. het zijn 4000 prints per dag, welke over 200+ verschillende logo's kan beschikken. (Inderdaad voor klanten.

Wat betreft de prijzen richting klanten staat dit helaas nog even vast. De lease maatschappij gaat zelf in ieder geval uit van het aantal kleuren printjes en zijn met die prijs totaal niet flexibel helaas.

Vandaar de vraag die ik stelde over een merk printer die daar onderscheid in kon maken. Ik weet dat daar een tijdje geleden een nieuwsartikel over is geweest, maar ik krijg hem niet meer teruggevonden :(

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 14:49

Mike78

Always

Xerox heeft wel wat :
http://www.xerox.nl/kanto...ube-9300-series/nlnl.html

En een voorbeeld bij een lease-maatschappij:
http://www.veenman.nl/en/...Xerox-ColorQube-9303.aspx

[ Voor 38% gewijzigd door Mike78 op 24-07-2015 13:07 ]

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• DannyvdM
Yes, zojuist teruggevonden. Helaas niet het artikel destijds op tweakers.

http://www.kyoceradocumen...tifunctionals/colour.html

Bedankt Mike78, hier kan ik zeker ook wat mee :)

Hartelijk dank voor het meedenken!

[ Voor 11% gewijzigd door DannyvdM op 24-07-2015 13:14 ]

Pagina: 1