Toon posts:

round IDE kabels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe lang die rev.2 ronde IDE kabels zijn die ze bij OC-Shop leveren?? zijn ze lang genoeg voor een Aopen bigtower???

greetz Neo

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:41
lang genoeg. maar dat zei ik net al ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 15:25 schreef answer_man het volgende:
lang genoeg. maar dat zei ik net al ;)
ik zoek eigenlijk iemand die die dingen zelf heeft en uit eigen ervaring spreekt......

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-04 07:54
Die van mij zijn net te kort, maar dat komt omdat ik de boel zo veel mogelijk omleid vanwege de airflow. Heb ze dus zelf maar gemaakt...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 15:27 schreef zeef het volgende:
Die van mij zijn net te kort, maar dat komt omdat ik de boel zo veel mogelijk omleid vanwege de airflow. Heb ze dus zelf maar gemaakt...
hoelang zijn ze ca?

staat nl niet op oc-shop.....

en ehm is er ergens een guide ofzow hoe je die dingen zelf maakt of weet ge dat >:) ?

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 15:29 schreef neographikal het volgende:

[..]

hoelang zijn ze ca?

staat nl niet op oc-shop.....

en ehm is er ergens een guide ofzow hoe je die dingen zelf maakt of weet ge dat >:) ?
Ik geloof dat je nogal omslachtig te werk moet gaan om ze zelf te bouwen, dit ivm storingen die optreden als je het simpelweg om elkaar heen lust

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Heb zelf mijn kabels ook gerounded en draai inmiddels al een half jaar probleemloos!

Gewoon zo'n spiral wrap ('slangetje met inkeepingen') bij de elektrowinkel halen voor 2,50. En het is makkelijk zelf te doen.

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:08
Wat voor kabels zijn het?
Als het Ultra DMA 66/100 kabels zijn dan zijn ze waarschijnlijk iets van 50 cm.
Pagina: 1