Wijziging User Review - eWobbuh rimave

Pagina: 1
Acties:
  • 577 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 11:28
Op dinsdagmiddag een bod gedaan op HP Stream welke na een aantal berichten heen en weer uiteindelijk geaccepteerd is. Dat mijn bod geaccepteerd is heb ik echter niet meer gezien door drukte op mijn werk. De volgende dag aan het begin van de middag stuurde hij een berichtje de tablet weer beschikbaar ging stellen. Dit zag ik pas aan het einde van de dag, vandaar dat ik ook niet meer gereageerd had want ik ging er vanuit dat hij inmiddels al weer weg zou zijn. Daar had ik ook geen problemen mee.

2 weken later zag ik echter bij mijn reviews een slechte review staan dat ik niet meer reageerde op de berichtjes en dat hij geen zaken meer met mij zou doen. Daar een berichtje over gestuurd dat ik dat wel erg kinderachtig vond en de situatie uitlegd. Zijn reactie daarover dat hij het jammer dat het zo moet, maar dat hij vaak biedingen krijgt waar men niet meer op reageert.

Voor het plaatsen heb ik overigens al een DM naar rimave gestuurd om hem hiervan op de hoogte stellen.

De review is al even oud, maar kom ik er nu eigenlijk achter dat je een review kunt laten weg halen.

Advertentie: http://tweakers.net/aanbo...tream-7-5701nd-zwart.html
User gallery: http://tweakers.net/gallery/142881/aanbod/

[ Voor 4% gewijzigd door eWobbuh op 24-07-2015 09:55 ]

greetz, me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
Inmiddels al een conversatie gehad via DM nadat ik hem op de hoogte had gesteld. Laatste bericht van rimave op vrijdag 24 juli 2015 11:55

Conversatielog is niet nodig

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 13:40 ]

greetz, me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
Inmiddels een maand geleden, nog een reactie weer gehad.

greetz, me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De review is verwijderd; ik zie trouwens dat er een overeenkomst is, en dat hij een dag later al meldt dat hij het elders verkoopt. Zo werkt een overeenkomst niet - wellicht is het goed als verkoper dat ook meekrijgt.

Dat iemand een dag niet reageert doet niets af aan de overeenkomst die tot stand kwam. Je had als koper een dag later dus op zich alsnog kunnen stellen hem aan de overeenkomst te houden, en dan had hij gewoon moeten leveren.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.