Hey mensen, ik heb een probleem met een bestaande addin die we ontwikkeld hebben.
De addin draait al een aantal jaren en we willen deze ook gaan gebruiken in de nieuwe office omgeving (2013).
Bij het ontwikkelen van de code, hebben we gebruik gemaakt van VSTO4.0
En we builden tegen het .Net 4.0 Framework
CompatibilityMatrix
Wanneer ik de addin wil laden met outlook, krijg ik de volgende melding:
Helaas is dit een enorm generieke melding, waar ook google weining oplevert.
Wie kan me hier opweg helpen om de addin ook in 2013 aan de praat te krijgen.
De addin draait al een aantal jaren en we willen deze ook gaan gebruiken in de nieuwe office omgeving (2013).
Bij het ontwikkelen van de code, hebben we gebruik gemaakt van VSTO4.0
En we builden tegen het .Net 4.0 Framework
CompatibilityMatrix
Wanneer ik de addin wil laden met outlook, krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
| ************** Exception Text ************** System.Runtime.InteropServices.COMException (0x8000FFFF): Catastrophic failure (Exception from HRESULT: 0x8000FFFF (E_UNEXPECTED)) at Microsoft.VisualStudio.Tools.Office.Runtime.Interop.IHostServiceProvider.SetProperty(String name, Object value) at Microsoft.VisualStudio.Tools.Office.Runtime.DomainCreator.GetAssemblyDataFromManifests(String solutionLocation, String manifestLocator, String documentName, Boolean showUIDuringDeployment, CustomizationType customizationType, OfficeVersion officeVersion, IHostServiceProvider interopServiceProvider) at Microsoft.VisualStudio.Tools.Office.Runtime.DomainCreator.CreateCustomizationDomainInternal(String solutionLocation, String manifestName, String documentName, Boolean showUIDuringDeployment, IntPtr hostServiceProvider, Boolean useFastPath, IntPtr& executor) |
Helaas is dit een enorm generieke melding, waar ook google weining oplevert.
Wie kan me hier opweg helpen om de addin ook in 2013 aan de praat te krijgen.