Toon posts:

wazige monitor...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier nu op school, en in ene wordt mijn monitor wazig/onscherp. Het betreft een LG studioworks 775 N. Nu kan ik niks instellen in win nt zelf. Ik heb namelijk geen rechten daarvoor(en ik begin niet te hacken want dat lukt me toch nie). Maar kun je ook nog wat in het menu van de monitor zelf instellen?? of is gewoon ook deze monitor weer naar de Bliksem geholpen...?

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

evol

hello world

Degaussen ofzo :?

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

Topicstarter
nee heb ik al geprobeerd. Hiernaast staat precies de zelfde monitor en die is wel scherp. Draait volgens mij ook nog op de zelfde resolutie.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als een monitor extreem wazig wordt heeft hij gewoon ze'n max. bedrijfsuren bereikt.. Tijd voor vervanging :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan moet school maar weer even nieuwe monitoren ophoesten. want dit werkt voor geen ene bliksem. Maar ja LG is nou ook niet het beste merk toch???

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
als hij ineens wazig/onscherp wordt, dan kan dat ook iets met stof of opwarming te maken hebben.

is hij weer scherp als hij een tijdje heeft uitgestaan?

probeer eens de boel schoon te maken. let wel op dat je uit veiligheidsoverwegingen de monitor een tijdje (een dag, twee dagen??) uit zet, zodat je geen opdonder krijgt als je iets aan de binnenkant aan raakt. ennehh stekker eruit!

met perslucht of misschien zelfs een stofzuiger kan je stof verwijderen. misschien dat het helpt!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 16:50
Maar ja LG is nou ook niet het beste merk toch???
Er schijnen betere merken te bestaan.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij begint nu helemaal raar te doen, Onderaan beginnen allerlei strepen te trillen. Ik denk dat ik maar eens naar huis ga, voordat dat ding uit elkaar knalt...

Nou goeie...

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Heej! In hoeverre zou het aan de videokaart kunnen liggen?
Probeer dezelfde monitor eens op een andere pc!
Op maandag 18 juni 2001 16:38 schreef Fopma het volgende:
Hij begint nu helemaal raar te doen, Onderaan beginnen allerlei strepen te trillen. Ik denk dat ik maar eens naar huis ga, voordat dat ding uit elkaar knalt...

Nou goeie...
Pagina: 1