ik ben ondertussen een van de zeer gelukkige eigenaren van een AMD Athlon, Thunderbird 700. De slot-a versie wel te verstaan. Draait hier perfect op mijn MSI K7PRO (6195). Heb hem nu dmv een 114(*2) Mhz bus op 802 mhz lopen. Opzich helemaal geen probleem e.d. echter, die T-birds moeten volgens mij veel harder kunnen =) (Hey, if it ain't broken,tweak it!
)
Iemand suggestie's ivm een evt. goldfinger (welke b.v.) en hoe de case in dat geval het beste/makkelijkste te verwijderen is. Ook een goede suggestie voor een goede cooler zou welkom zijn. (die dus op een 'kale' t-bird slot-a past)
Heb mijn 'oude' Athlon600 nooit opengemaakt, simpelweg ivm garantie redenen e.d. Echter deze cpu is te mooi om niet te tweaken
bij voorbaat dank allemaal vast
gtrzzz
oCe
Iemand suggestie's ivm een evt. goldfinger (welke b.v.) en hoe de case in dat geval het beste/makkelijkste te verwijderen is. Ook een goede suggestie voor een goede cooler zou welkom zijn. (die dus op een 'kale' t-bird slot-a past)
Heb mijn 'oude' Athlon600 nooit opengemaakt, simpelweg ivm garantie redenen e.d. Echter deze cpu is te mooi om niet te tweaken
bij voorbaat dank allemaal vast
gtrzzz
oCe
-I am Jack's wasted life.