Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een? antwoord op de volgende vraag:
Wat geeft maximale data troughput, een of twee SSD's ?
Ik twijfel nog tussen een of twee stuks Samsung 850 EVO 256GB, of een of twee stuks Samsung 850 Pro 256GB.
Wat is je budget?
Ik wou bijna zeggen oneindig, was het maar zo, maar budget maakt nu even niet zoveel uit.
Bovenstaande aanschaffen is in ieder geval geen probleem
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben gecharmeerd van de 850 PRO, heb zowel beneden bij de tv als boven op de slaapkamer, ook op de tv, een Late 2012 Mac Mini i7 2,6 Quad core met een 128GB 850 PRO en voor wat ik ermee doe is dat prima (HD afspelen via mn netwerk)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn download machine is Windows 7 based, op het moederbord zit een i5 processor en het bord heeft meerdere SATA600 aansluitingen.
Hier nu de case:
Ik heb glasvezel thuis, 500MBup/down, en downloaden is eindelijk "vlotjes" ... (ik had hiervoor een paar jaar 20mbit, daarvoor was het 8mbit, en nog verder daarvoor was het 2mbit toen ik hier kwam wonen) Nou is vlotjes natuurlijk de understatement van de eeuw, want het gaat belachelijk snel.
Maar ik vraag me af, als ik een C en een D partitie aanmaak op een SSD, en doe uit nieuwsgroepen parren/unrarren, zou het sneller gaan als ik een enkele SSD heb, of ik heb twee SSD's met beide een enkele partitie, waarbij de data tijdens het unrarren dus naar de tweede SSD toe zou gaan ...
Iemand een antwoord op mijn vraag?
Wat is sneller, een of twee SSD's ...
Ik zoek een? antwoord op de volgende vraag:
Wat geeft maximale data troughput, een of twee SSD's ?
Ik twijfel nog tussen een of twee stuks Samsung 850 EVO 256GB, of een of twee stuks Samsung 850 Pro 256GB.
Wat is je budget?
Ik wou bijna zeggen oneindig, was het maar zo, maar budget maakt nu even niet zoveel uit.
Bovenstaande aanschaffen is in ieder geval geen probleem
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben gecharmeerd van de 850 PRO, heb zowel beneden bij de tv als boven op de slaapkamer, ook op de tv, een Late 2012 Mac Mini i7 2,6 Quad core met een 128GB 850 PRO en voor wat ik ermee doe is dat prima (HD afspelen via mn netwerk)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn download machine is Windows 7 based, op het moederbord zit een i5 processor en het bord heeft meerdere SATA600 aansluitingen.
Hier nu de case:
Ik heb glasvezel thuis, 500MBup/down, en downloaden is eindelijk "vlotjes" ... (ik had hiervoor een paar jaar 20mbit, daarvoor was het 8mbit, en nog verder daarvoor was het 2mbit toen ik hier kwam wonen) Nou is vlotjes natuurlijk de understatement van de eeuw, want het gaat belachelijk snel.
Maar ik vraag me af, als ik een C en een D partitie aanmaak op een SSD, en doe uit nieuwsgroepen parren/unrarren, zou het sneller gaan als ik een enkele SSD heb, of ik heb twee SSD's met beide een enkele partitie, waarbij de data tijdens het unrarren dus naar de tweede SSD toe zou gaan ...
Iemand een antwoord op mijn vraag?
Wat is sneller, een of twee SSD's ...
[ Voor 1% gewijzigd door BYM op 23-07-2015 22:33 . Reden: zinstructuur ]
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.