Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kepler-ruimtetelescoop vindt opnieuw planeet die lijkt op de

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter

LinkedIn WoT Cash Converter

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:37
Wat is precies het probleem? Er staan wel meer artikelen met technische woorden. Die hoeven toch ook niet uitgelegd te worden?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Als het zeker vijfmaal wordt vermeld zonder (voor zover ik kan zien) e.o.a. uitleg zodat ik het uit de context kan halen op een voornamelijk op computing gericht website en niet een overwegend natuurkundig en/of astronomisch publiek, dan mag een beetje uitleg wel. Zeker als je doel is meer mainstream (wat geen waarde oordeel op zich is) te gaan sinds Tweakers 7.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 03-08-2015 11:00 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Op hetzelfde nivo mis ik ook de uitleg over wat een ruimtetelescoop is, lichtjaar. Ook niet duidelijk waarom een planeet die om een ster draait wordt vergeleken met de aarde die om een zon draait.

Dit soort onderwerpen zou ik liever onder .Geek zien. Inderdaad niet het hoofdnieuws, maar wel interessant.

Ik zou trouwens
Kepler-452b staat op een afstand van 1400 lichtjaar tot de aarde en bevindt zich in de 'bewoonbare' baan om zijn ster. Dat wil zeggen dat de baan waarin Kepler 452b om zijn ster draait voor temperaturen zorgt die verenigbaar zijn met leven, wat overigens niet wil zeggen dat er ook daadwerkelijk leven voorkomt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk dat de planeet vloeibaar water herbergt, iets dat nader onderzoek moet uitwijzen.
omzetten naar
Kepler-452b staat op een afstand van 1400 lichtjaar tot de aarde en bevindt zich in de 'bewoonbare' baan om zijn ster. Dat wil zeggen dat de baan waarin Kepler 452b om zijn ster draait voor temperaturen zorgt waar mogelijk vloeibaar water kan voorkomen, een hoofdvoorwaarde voor leven zoals wij dat kennen. Nader onderzoek moet uitwijzen of de planeet daadwerkelijk vloeibaar water herbergt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goeie suggestie, dank. Exoplaneten ga ik nog eventjes verduidelijken.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

rty schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:05:
Ook niet duidelijk waarom een planeet die om een ster draait wordt vergeleken met de aarde die om een zon draait.
Ehm, de zon is ook gewoon een ster hoor, of dacht je dat onze zon iets speciaals was? Het is gewoon een doodnormale middenmoot-ster, niks bijzonders tov de miljarden soortgelijke sterren ;)

Virussen? Scan ze hier!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Meh, ik probeerde sarcastisch te zijn.
Pagina: 1