-Opsomming van allemaal apparaatjes in mijn bezit-
Helaas, beide vragen NEE.
Gear heeft geen ingebouwde GPS en geen Aux uitgang. De Aux uitgang is ook niet waterdicht
Je kunt beter kijken naar Fitness watches van oa Garmin, Nike, Tom Tom of de oude Motoactv.
Gear heeft geen ingebouwde GPS en geen Aux uitgang. De Aux uitgang is ook niet waterdicht
Je kunt beter kijken naar Fitness watches van oa Garmin, Nike, Tom Tom of de oude Motoactv.
Jamesbond007uk
Gebruik de gear 2 zelf voor hardlopen. En heb gps dan altijd uit staan op m'n telefoon. Zie dus de reden waarom vraag 1 niet kan, dus niet helemaal?
Daarbij gebruik ik bluetooth oortjes. Kan je koppelen aan de gear 2, werkt prima!
Daarbij gebruik ik bluetooth oortjes. Kan je koppelen aan de gear 2, werkt prima!
[ Voor 2% gewijzigd door CyberJohn op 29-07-2015 01:57 . Reden: Typo ]
Het hangt dus vanaf waarvoor hij de Gear 2 wilt gebruiken. Het zal dus niet de route laten zien. Alleen hoeveel stappen en kalorien.
@TS kan jij aangeven wat jij verwacht tijdens het hardlopen ?
@TS kan jij aangeven wat jij verwacht tijdens het hardlopen ?
Jamesbond007uk
Ik had inderdaad heel graag de route gehad tijdens het lopen, maar daarvoor blijkt de telefoon dus noodzakelijk..
-Opsomming van allemaal apparaatjes in mijn bezit-
Specificaties kun je natuurlijk gewoon opzoeken, bijvoorbeeld in de Pricewatch. Dat kleine beetje inzet verwachten we eigenlijk wel, en dus niet dat je dit ons maar laat uitzoeken. Dit topic gaat daarom op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()