Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:51
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een Smartwatch

Wat is je budget?
max 300 euro, tenzij het hogere bedrag meerwaarde biedt.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken voor onder andere hardlopen, zwemmen en slaapritme bijhouden. Bijkomende functionaliteiten zijn wenselijk maar niet vereist.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al de Fitbit Surge gevonden. Mogelijk zijn er nog andere goede opties ?

Welke vragen heb je hier nog over?

Ik zet even mijn gesloten topic in een spoiler voor overige info.
spoiler:
Ik heb al het een en ander op internet gelezen maar hoop hier wat meer duidelijkheid te kunnen krijgen.

situatie is als volgt. Ik wil graag een smartwatch. Budget is max 300 euro, tenzij er duidelijke meerwaarde erboven ligt.

De smartwatch wil ik gebruiken bij het sporten zoals hardlopen en zwemmen. Daarnaast wil ik mijn slaapritme ook af kunnen lezen. Waar mogelijk ook GPS, zodat ik zonder telefoon ook mijn hardlooprondje bij kan houden.

Om even de wensen en eisen te scheiden;

Eisen:

Fatsoenlijke batterijduur ( niet binnen 1 dag leeg, bij voorkeur toch wel 2+ dagen )
Hartslagmeter
Slaapritme registreren
Gebruiksvriendelijke interface / software

Wensen:

Waterdicht
GPS

Had al zitten kijken naar de Fitbit Surge. Weet niet of er nog anderen zijn die in aanmerking komen. Iemand suggesties?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Uit ervaring, fitbit is prima voor wat jij zoekt.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:51
swhnld schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:21:
Uit ervaring, fitbit is prima voor wat jij zoekt.
Welk model denk je aan? De Surge?

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Toevallig laatst ook naar op zoek geweest. Kwam toen ook de microsoft band tegen. Kreeg ik wel een goede indruk van. Heeft inderdaad gps zodat je zonder telefoon kunt hardlopen. Alleen nog niet makkelijk te verkrijgen in nederland. Op tweakers v&a wordt hij wel nieuw aangeboden.

pricewatch: Microsoft Band Medium Zwart

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
BootVluchteling schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:17:
[...]

Welk model denk je aan? De Surge?
Ik heb de charge hier, alleen jammer dat hart ritme daar niet in zit, dan moet je de charge HR hebben. Ik weet niet of de Surge het dubbele geld waard is voor jou in functionaliteit? Uiterlijk heeft de Surge wel meer weg van een echt horloge.
Hier een vergelijk van de functies:
https://www.fitbit.com/nl/compare

Let wel op, voor zwemmen is hij niet waterdicht! Alleen spatwaterdicht.

[ Voor 7% gewijzigd door swhnld op 26-07-2015 01:01 ]