Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedel-Man
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-07 19:06
Hallo,

Ik heb twee beeldschermen een Samsung SyncMaster P2270HD 1920x1080@21.5 en een Sony Bravia KDL-32S2530 1366x768@32. en ik heb ge gemirrored zodat ze allebij hetzelfde beeld geven. Dat houd dus in dat mijn Sony TV het beeld verkleint omdat het denkt dat het een full-screen tv is. dus soms kan je kleine letters niet lezen. Wat opzich niet zon probleem is want ik gebruik hem toch het meest voor games en films. Alleen wanneer games dx11 of opengl gebruiken en ze zijn in fullscreen dat is het beeld op mijn sony tv zwart. terwijl mijn Samsung nog gewoon beeld geeft. Ik heb de laatste videokaart drivers ( AMD 15.7 ) en mijn videokaart is AMD r9-280x de verbinding met mijn sony is via HDMI. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-07 00:02
En als je de samsung afkoppeld? Geeft je tv dan wel gewoon normaal beeld? Denk dat het gemakkelijker is om extend te gebruiken en de game dan naar het juiste scherm te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedel-Man
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-07 19:06
als ik de game er naar toe moet slepen is hij niet meer fullscreen. maar ik heb me resolutie veranderd naar 1366 voor beiden monitors alleen is het beeld nu wel waziger op mijn tv dan eerst...