Noise cancelling headphones

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoohGo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-07 21:46
Ik zoek een?
Noise cancelling headphone

Wat is je budget?
liefst rond de 50-60, max < 100

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren/film/gamen op vliegtuig

Wat heb je zelf al gevonden?
Zie verderop

Hiya, zoals titel vermeld ben ik op zoek naar een headphone setje. Ik zou deze graag willen gebruiken voor op de vliegtuigreizen die er staan aan te komen. Daarbuiten denk ik dat ik ze maar sporadisch zal gebruiken, tot de volgende keer dat ik reis natuurlijk.

Ik zou er wel liefst niet te veel geld aan uitgeven, voorlopig toch omdat ik nog altijd maar een arme student ben Nu heb ik al wat opgezocht, en heb echt wel moeite om een setje te vinden waar door iedereen er over het algemeen positief over gesproken wordt, of we zitten al direct 150+ euro te gaan. Ik begrijp natuurlijk dat het om deftige demping te verkrijgen het wat kostelijker is, maar toch.

Iemand die wat kan aanraden? Enkel headphones liefst, niet diegene die je in je oren moet stoppen, is niks voor mij. Als het kan over-ear, maar is geen noodzakelijk punt.

Ik had deze gevonden, stellen deze wat voor?
pricewatch: Sony MDR-ZX750BN (Wit)

Vind wel dat het al wat naar de hoge kant qua prijs leunt, zou eerder iets rond de 50-60 willen verkrijgen, maar als het niet anders kan...

[ Voor 12% gewijzigd door NoohGo op 23-07-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:45
http://tweakers.net/categ...dGRZYdg478-CQipuvZYu29_wA

staan er een boel...maar of het wat is?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoohGo
Ja, dat is net het probleem, ik kan moeilijk daaruit afleiden wat nu een goede keuze zou zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:45

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoohGo
Had ik ook gevonden, maar

"The MDR-ZX750BN delivers on everything except the active noise cancellation, which isn't as effective as we had hoped."

en laat dat nu net zijn waar ik het eerder voor zou doen.

Ik had dus gehoopt op eventueel wat persoonlijke ervaringen, of voorstellen voor een betere set :)