Waar zie jij dat forum? Ik zie hem helemaal niet!
Virussen? Scan ze hier!
Euhm jah, zullen we aanpassen. 
(Ik zie hem (ook) nog niet in de topiclist trouwens...)
(Ik zie hem (ook) nog niet in de topiclist trouwens...)
Bericht hierboven
Ik zie 'm wel. 
Sinds 2 minuten of zo...
Refresh?
Sinds 2 minuten of zo...
Refresh?
hehehe
Gadget Talk
Hier kun je fijn babbelen over hippe zaken als PDA's, Mp3 speler en webcames. Geen GSM's, die horen thuis in Internet & Telefonie 0 0 01-01-70 01:00
Raar... dat jullie 'm nog niet zien.
Gadget Talk
Hier kun je fijn babbelen over hippe zaken als PDA's, Mp3 speler en webcames. Geen GSM's, die horen thuis in Internet & Telefonie 0 0 01-01-70 01:00
Raar... dat jullie 'm nog niet zien.
Hmm, ik zie hem alleen als ik NIET ingelogd ben...
Virussen? Scan ze hier!
Ik zie hem alleen als ik de URL rechtstreeks intik. In de topiclijst zie ik hem ook niet staan...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik heb wederom mijn sessions getrashed en toen ik uitlogelogd was zag ik het wel 
P.S. Kees heeft voor de grap de underscore uit mijn naam gehaald, kon ik niet meer inloggen, want ik wist het niet. -> Grapjes dat je bent Kees!
P.S. Kees heeft voor de grap de underscore uit mijn naam gehaald, kon ik niet meer inloggen, want ik wist het niet. -> Grapjes dat je bent Kees!
Bericht hierboven
Hee ja, dat heb ik ook...Op maandag 18 juni 2001 15:08 schreef wildhagen het volgende:
Hmm, ik zie hem alleen als ik NIET ingelogd ben...
[off]Op maandag 18 juni 2001 15:13 schreef Floris Diemel het volgende:
P.S. Kees heeft voor de grap de underscore uit mijn naam gehaald
Ben je eindelijk l33t
[/off]
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik kan ook niet posten, heb geen rechten zegt dat kreng
Kan er wel in (ingelogd en wel) maar heb nog geen schrijfrechten...Op maandag 18 juni 2001 15:16 schreef dextertje het volgende:
[..]
Hee ja, dat heb ik ook...Geen wonder dat nog niemand z'n first post daar heeft geplaatst.
Kees is druk bezig het forum aan te maken, zeer binnenkort kunnen we er dus allemaal heen, zonder verdere problemen oid. 
Geduld is een schone zaak
Geduld is een schone zaak
Bericht hierboven
Ah ik zie hem nu
Vult zich redelijk snel met posts moet ik zeggen
Misschien ff opnieuw inloggen voor degene die hem niet zien
Misschien ff opnieuw inloggen voor degene die hem niet zien
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Die worden geimporteerd uit andere fora.Op maandag 18 juni 2001 16:25 schreef Wilde het volgende:
Vult zich redelijk snel met posts moet ik zeggen
PS Hier ff een direct-link voor de mensen die m niet kunnen zien, misschien helpt dit: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/33
Hier werkte het forum gewoon in 1 keer
.. en ik heb een paar topics uit [url="/listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url] gemoved naar m'n nieuwe forumpje....om beetje te vullen
Dus toch wel! En ik maar denken dat ik gek was geworden!Op maandag 18 juni 2001 15:13 schreef Floris Diemel het volgende:
Pagina: 1