Deze zomer slagen, ondank een vliegendeur die zo veel mogelijk dicht is, ongebruikelijk veel vliegen er in mijn keuken en woonkamer te bereiken. Mijn achterdeur is onder een zonnige veranda en dat warme plekje vinden ze natuurlijk fijn en een prima toegangspoort tot mijn woning.
Hoe zou ik die het makkelijkste verwijderen uit hus?
Opgerolde krant werkt prima en af en toe haal ik er een stuk of 20 neer. Verder? Van die electrische dingetjes met een lamp waardoor ze "ontploffen" lijken niet echt te werken en het idee dat stukjes "ontplofte vliegen" rondvliegen in mijn woning, vind ik niet zo leuk.
Verder heb ik geprobeerd: een plastic waterfles met bovenaan paar gaatjes in en korte plastic buisjes (zodat ze er in kunnen, maar niet makkelijk weer er uit), en gevuld met wat limonade + extra suiker, maar dat lijkt ook niet echt te werken.
Hebben jullie tips? Dank!
Hoe zou ik die het makkelijkste verwijderen uit hus?
Opgerolde krant werkt prima en af en toe haal ik er een stuk of 20 neer. Verder? Van die electrische dingetjes met een lamp waardoor ze "ontploffen" lijken niet echt te werken en het idee dat stukjes "ontplofte vliegen" rondvliegen in mijn woning, vind ik niet zo leuk.
Verder heb ik geprobeerd: een plastic waterfles met bovenaan paar gaatjes in en korte plastic buisjes (zodat ze er in kunnen, maar niet makkelijk weer er uit), en gevuld met wat limonade + extra suiker, maar dat lijkt ook niet echt te werken.
Hebben jullie tips? Dank!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.