Hallo mede tweakers,
Ik ga aankomend schooljaar beginnen aan een HBO studie, commerciële economie.
Hiervoor heb ik een nieuwe laptop nodig en ben ik flink aan het zoeken en zou graag advies willen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop 95% voor verslagen typen en browsen/informatie opzoeken.
er zal misschien een klein beetje videowerking op gedaan worden met adobe premiere pro. Dit kan ook gedaan worden thuis op mijn vaste PC dus als het niet kan kan het niet.
Er zullen geen zware programma's of virtuele machines op gedraaid worden.
Wat is je budget?
Ligt rond de 900-1000 euro, hierbij hou ik rekening dat ik bij de dixons 10% korting kan krijgen en dan ik zakelijk een laptop kan kopen waardoor ik de btw terug kan vragen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, deze gaat elke dag mee met de trein.
Ik ben uitgekomen op het volgende.
Hierbij zou het totaal liggen op 770 euro voor mij, wat voor deze specificaties heerlijk is.
Ik twijfel of ik deze kracht ga gebruiken en of er geen betere keuze is waarbij ik meer batterijduur krijg in ruil voor iets minder kracht. iemand nog ideeën of mooie laptops tegen gekomen?
Thnx!
Ik ga aankomend schooljaar beginnen aan een HBO studie, commerciële economie.
Hiervoor heb ik een nieuwe laptop nodig en ben ik flink aan het zoeken en zou graag advies willen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop 95% voor verslagen typen en browsen/informatie opzoeken.
er zal misschien een klein beetje videowerking op gedaan worden met adobe premiere pro. Dit kan ook gedaan worden thuis op mijn vaste PC dus als het niet kan kan het niet.
Er zullen geen zware programma's of virtuele machines op gedraaid worden.
Wat is je budget?
Ligt rond de 900-1000 euro, hierbij hou ik rekening dat ik bij de dixons 10% korting kan krijgen en dan ik zakelijk een laptop kan kopen waardoor ik de btw terug kan vragen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, deze gaat elke dag mee met de trein.
Ik ben uitgekomen op het volgende.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N551JQ-CN072H | € 829,- | € 829,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 102,95 | € 102,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 931,95 | |
Hierbij zou het totaal liggen op 770 euro voor mij, wat voor deze specificaties heerlijk is.
Ik twijfel of ik deze kracht ga gebruiken en of er geen betere keuze is waarbij ik meer batterijduur krijg in ruil voor iets minder kracht. iemand nog ideeën of mooie laptops tegen gekomen?
Thnx!