Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskoole
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-12-2021
Goedemorgen,

Ik zit al een vrij ruime tijd met een probleem:
Als ik op mijn mobiele date zit (t-mobile) dan na ongeveer 15-20 minuten als ik niet zelf whatsapp open dan komen er geen meldingen binnen pas als ik weer zelf de app open dan gaat whatsapp weer synchroniseren en krijg ik een reeks berichten binnen.

Ik heb met t-mobile al overlegd wat het probleem kan zijn volgens hun was dat
- de instellingen stonden verkeerd
- een verouderde simkaart

Ik heb met hun alle instellingen nagelopen en deze staan goed
de simkaart was overigens wel verouderd en ik heb hiervoor een nieuwe gekregen deze lost het probleem jammer genoeg niet op

Ik heb dit probleem sinds december 2012 ongeveer toen met een samsung galaxy nexus zowel met de stock software als paranoid android, cyanogen en aokp hoewel ik toen dacht dat het aan dit toestel lag heb ik sinds begin dit jaar een Oneplus One en nog steeds hetzelfde probleem.

instellingen zoals achtergronddata staan allemaal goed en deze werken ook voor ongeveer 15 minuten, maar daarna niet meer.
het lijkt alsof de verbinding soort van op standby gaat, maar apps zoals facebook messenger blijven wel gewoon meldingen geven.

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Heb je een battery/data saver op je telefoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskoole
bedankt voor je reactie, maar nee die heb ik er niet op staan ook staat er geen bespaarstand aan of een profiel wat er voor zou zorgen dat ik meldingen meer zou krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ligt aan het netwerk die idle verbindingen afkapt na een tijdje. Ik heb er met Simyo ook last van.

PNF no root of PNF root (als je root hebt op je device) lossen het op. Die app zorgt ervoor dat je op een instelbaar interval (default 5 minuten) even contact hebt, waardoor je verbinding open blijft. App na installatie even opstarten, een interval kiezen en op Apply drukken.

Dit loste het bij mij en anderen die ik ken met hetzelfde probleem, op :)

edit:
Oja, mijn data- en batterijverbruik namen niet merkbaar toe na installatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 23-07-2015 10:34 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskoole
Ik heb deze app ooit eens geprobeerd en werkte toen geloof ik niet maar zal het nog eens proberen bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploppie_1983
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16-10-2017
Hoi bas,

was dit ook de oplossing voor jouw probleem? Ik zit nu met hetzelfde euvel met mijn Galaxy S8, maar ook die PNF lijkt niet veel te doen, dus was benieuwd of je misschien nog iets anders hebt kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ploppie_1983 maak even een nieuw topic aan, dit topic is inmiddels meer dan twee jaar oud. (En gaat niet over de S8)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.