NL - 1 x Venus E 3.0 v147 + 1 x Venus E 3.0 v148, API enabled, CT003 emulatie - Astrameter add-on, NUC10 watercooled + Home Assistant OS
Verwijderd
Maar..
Welke banners heb jij specifiek last van ?
Heb je geprobeerd je Browser te resetten met bijvoorbeeld het verwijderen van cookies die wellicht zwaar op de maag liggen? Gebeurt het ook bij andere browsers?
Beide van jouw apparaten lijken me prima uitgerust wat html code te verwerken.
Edit: ook in incognito modes, waarbij tweakers de advertenties aanzet op de BlackBerry browser merk ik geen effect van de 'autotrader'? Reclame boven het artikel.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2015 00:41 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zie dat het aan de banner ligt die wordt weergegeven. De nieuwe banner van HP elitebook folio 1020
op de pagina: supersnathan94 in 'nieuws: KPN moet stoppen met Spotify zonder dataverbruik'
Maakt de site echt gigantisch traag. zelfs het scrollen door de pagina op een gewone snelle PC gaat ontzettend langzaam...
Kijk reclame is al irritant genoeg... als het vervolgens ook nog eens de site ontiegelijk traag maakt dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig...
Soms is de site snel en soms niet. Ik weet nu in elk geval dat het dus weer die klote reclame is die de boosdoener is. Toch maar weer addblocker gaan gebruiken dan
[ Voor 72% gewijzigd door sygys op 23-07-2015 16:13 ]
NL - 1 x Venus E 3.0 v147 + 1 x Venus E 3.0 v148, API enabled, CT003 emulatie - Astrameter add-on, NUC10 watercooled + Home Assistant OS
sidenote, ik snap ook niet waarom die browsermakers zo enorm adverteren met 'supersnel browsen', als 99% van de traagheid van browsen puur uit de reclames komt. Ga voor de grap eens op wikia browsen.. 60% cpu is vrij normaal.sygys schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:05:
Soms is de site snel en soms niet. Ik weet nu in elk geval dat het dus weer die klote reclame is die de boosdoener is. Toch maar weer addblocker gaan gebruiken dan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ga hier morgen intern nog maar eens over aan de bel trekken want naar mijn mening is dit niet acceptabel...
Intentionally left blank