Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Site wordt steeds trager op mobiele apparaten.

Pagina: 1
Acties:

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Ik wilde melden dat de tweakerd site. Vooral bij het lezen van de artikelen tergend traag wordt op mijj tab s 10.5 en ook op mijn sony z3. Het probleem lijkt hem te zitten in de banners boven aan de site. Zodra deze uit beeld verdwijnen dan zit er een tot twee seconden vertraging in de touch input en de werkelijke scroll op het scherm. Ook zit er een gigantische lag in het typen in bijvoorbeeld een reactie onder een nieuws bericht.

Het zou fijn zijn als de site wat efficiënter omging met mobile recources. Het is momenteel een drama en het wordt met de dag erger... :(

Verwijderd

Gelukkig is mijn apparaat gezegend met een van de snelste mobiele Browsers in het veld, en zie ik de reclame banners niet.

Maar..
Welke banners heb jij specifiek last van ?
Heb je geprobeerd je Browser te resetten met bijvoorbeeld het verwijderen van cookies die wellicht zwaar op de maag liggen? Gebeurt het ook bij andere browsers?

Beide van jouw apparaten lijken me prima uitgerust wat html code te verwerken.

Edit: ook in incognito modes, waarbij tweakers de advertenties aanzet op de BlackBerry browser merk ik geen effect van de 'autotrader'? Reclame boven het artikel.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2015 00:41 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op WP8 heb ik op de frontpage precies hetzelfde, forum gaat nog steeds zonder problemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sygys
Ik merk nu net dat het met mijn windows 7 ultimate pc met een core i7 en internet explorer 11. net zo goed helemaal mis gaat. Tekst is echt tergend traag als het wat langer wordt.

Ik zie dat het aan de banner ligt die wordt weergegeven. De nieuwe banner van HP elitebook folio 1020

op de pagina: supersnathan94 in 'nieuws: KPN moet stoppen met Spotify zonder dataverbruik'

Maakt de site echt gigantisch traag. zelfs het scrollen door de pagina op een gewone snelle PC gaat ontzettend langzaam...

Kijk reclame is al irritant genoeg... als het vervolgens ook nog eens de site ontiegelijk traag maakt dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig...

Soms is de site snel en soms niet. Ik weet nu in elk geval dat het dus weer die klote reclame is die de boosdoener is. Toch maar weer addblocker gaan gebruiken dan

[ Voor 72% gewijzigd door sygys op 23-07-2015 16:13 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sygys schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:05:
Soms is de site snel en soms niet. Ik weet nu in elk geval dat het dus weer die klote reclame is die de boosdoener is. Toch maar weer addblocker gaan gebruiken dan
sidenote, ik snap ook niet waarom die browsermakers zo enorm adverteren met 'supersnel browsen', als 99% van de traagheid van browsen puur uit de reclames komt. Ga voor de grap eens op wikia browsen.. 60% cpu is vrij normaal.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sygys
Ik snap goed dat sites als deze hun inkomsten moeten halen uit reclame. Maar ik ben wel van mening dat dit geen belemmering moet zijn voor de gebruikservaring op de site. Meeste Banners gaan goed maar die HP banner doet volgensmij meer op de achtergrond dan alleen maar een laptop verkopen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Die beruchte HP banner is ook al genoemd in Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door

Ik ga hier morgen intern nog maar eens over aan de bel trekken want naar mijn mening is dit niet acceptabel...

Intentionally left blank

Pagina: 1