Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allemaal.

een tijd terug ben ik de blije bezitter van de g700.
voorheen muisde ik op de bank maar nu met nieuwe muis ook nieuwe muismat.

maar er gebeurt iets geks.
de muis lijkt het oppervlak van de muismat niet goed te registreren waardoor hij sommige bewegingen half of niet registreert.
een a4tje werkt nog beter zeg maar.

kent iemand dit probleem ?
op andere oppervlakken bestaat dit probleem niet dus het is geen driver of verbindingsprobleem.

het liefst wil ik een harde muismat en wil er best wat aan uitgeven maar wil wel zeker dat het dan opgelost is.

Heeft iemand info / advies / tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha van Dijk
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-06 21:57
Beste,
Zorg dat de muis in een USB 2.0 ingang zit en niet in een USB 3.0, een USB 3.0 kun je herkennen aan een blauw randje.

Ook een vraag voor jou, heb je de Logitech Gaming Software gedownload? Hier kun je je muis instellen op verschillende oppervlakten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Micha,

Dank je wel voor je tijd :)

Het zit in een USB 2.0.

ik heb de meest recente software maar ik kan geen instelling vinden voor verschillende oppervlaktes...

na alles 1 voor 1 in huis uitgeprobeerd te hebben , gebruik ik nu een kaft van een kladblok die perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha van Dijk
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-06 21:57
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:37:
Dag Micha,

Dank je wel voor je tijd :)

Het zit in een USB 2.0.

ik heb de meest recente software maar ik kan geen instelling vinden voor verschillende oppervlaktes...

na alles 1 voor 1 in huis uitgeprobeerd te hebben , gebruik ik nu een kaft van een kladblok die perfect werkt.
Dan is het wel zeer vreemd ja, je kunt de muis eventueel uit elkaar halen en hem goed schoonmaken.
En anders teruggaan naar de winkel waar gekocht. Daar kunnen ze het wel oplossen of een nieuwe meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uiteindelijk de logitech mat gehaald en deze werkt perfect
logitech-g440-hard-gaming-mouse-pad