Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 07:01
Hallo mede tweakers!

In de hoop dat het topic goed geplaatst is leg ik even mijn probleem(pje) uit.
Ik gebruik al jaren de Gmail app op mijn android telefoons en heb ik mijn meerdere hotmail adressen ingesteld dat deze de mail door moeten sturen naar mijn Gmail adres.
Hierbij labelt Gmail de binnenkomende mail als Reclame, Sociaal etc. in het postvak Primair.

Sinds vandaag merk ik dat de mail van mijn hotmail adressen niet meer gelabeld wordt of dus niet meer per direct binnenkomt in postvak Primair, maar alleen als ik klik op "alle e-mail"

Dit is voor mij niet wenselijk aangezien Gmail Primair als postvak in gebruikt.

Ik heb inmiddels Google Inbox en nog een aantal mail apps getest en ook hier treed het probleem op.

Ligt dit aan het doorsturen van Hotmail naar Gmail? of moet ik dit zoeken in mijn Gmail instellingen?

Ik ben er inmiddels de hele dag mee bezig, kan niks vinden via de reguliere zoekmachines en heb ook niet een oplossing kunnen vinden.

Help! :P

Edit:

Ik ben er net achter dat het in iedergeval gaat om mail die ik via de telefoon via gmail verstuur naar mijn hotmail adres. Deze komen vervolgens niet meer binnen op mijn toestel zelf.

Edit 2: het lijkt spontaan weer te werken, topic mag dicht :p

[ Voor 10% gewijzigd door MartijnAbel op 22-07-2015 19:25 ]