*lan party*

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostankersmid
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-01-2021
Hallo Allemaal,

Van 19 t/m 23 augustus vindt *snip* plaats.

Wat kan je verwachten?
*snip* is een evenement waarbij gezelligheid centraal staat, de focus ligt niet alleen maar op gamen maar ook op tal van randactiviteiten. Hieronder een greep uit de dingen die je kunt verwachten op de *snip*
-Gaming Arena met Gigabit LAN
-Eten en drinken tegen aantrekkelijke prijzen
-Custom made mega zwembad
-Een gezellig kampvuur
-Supersportief Voetbalveld
-Filmhoek met superluxe geluidssysteem
-Consoles in alle soorten en maten

Deelname voor een dag of meerdere dagen?
Het tijdsbestek waarin je meedoet aan de*snip* mag je helemaal zelf bepalen, uiteraard kun je langskomen voor een dag maar er is ook de mogelijkheid om een heel weekend of zelfs van woensdag tot en met zondag deel te nemen. Voor de mensen die blijven slapen is er een volledige camping ingericht en zijn sanitaire voorzieningen en maaltijden beschikbaar.

Ik heb geen game-pc!? Wat nu?
Om iedereen de kans te geven om fatsoenlijk mee te kunnen doen met de gespeelde games bieden wij tegen aantrekkelijke tarieven zogeheten HuurPC’s aan. Deze pc’s zijn voorzien van alle benodigde hardware en software. Je kan er eenvoudig 1 reserveren in het opgave formulier.

Hoe geef ik me op?
Omdat we graag willen weten wie er op welke dagen aanwezig is kun je op *snip* een opgaveformulier invullen. Wanneer je opgave is verzonden zit je nog nergens aan vast en kun je altijd nog afzien van je deelname.

Meer informatie?
Uiteraard vindt je op onze website de nodige informatie over de *snip*. Daarnaast zijn op Vimeo onze aftermovies te vinden.

We zien jullie graag terug op *snip*!

Gegroet,

*snip*

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 23-07-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zover mij bekend is hier geen toestemming voor gevraagd. Zie Spielerij beleid voor meer info over hoe dit kan.

Tot die tijd gaat dit topic dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.