Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bent u op dit moment zonder baan en op zoek naar werk?

Misschien kunt u mij dan helpen met mijn afstudeeronderzoek.

Afgelopen september tot en met december heb ik stage gelopen bij Baanbrekers van de AVROTROS. Een programma dat als doel had om werkzoekenden en werkgevers met elkaar te matchen om zo de vacatures voor bedrijven in te vullen en werkzoekenden aan een baan te helpen. Helaas heeft het programma niet succesvol uitgepakt en doe ik nu onderzoek naar een format voor een televisieprogramma dat werkgevers en werkzoekenden met elkaar matcht en wel succesvol is.

Wilt u mij helpen in dit onderzoek? Vul dan alstublieft deze enquête in!!

*knip*

Degenen die hem invullen ben ik eeuwig dankbaar!

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 22-07-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 12:06

Shapeshifter

Get it over with

Ik weet niet of dit soort topics überhaupt zijn toegestaan hier (zeker omdat je je account net hebt aangemaakt met als enige reden om dit te posten), maar om mensen te overtuigen zou je misschien kunnen vermelden waarom programma A niet succesvol was en wat jij gaat doen om programma B wel succesvol te maken. Aan mij heb je sowieso niets, want ik heb een baan en kijk geen Nederlandse televisie :P

Verder ben ik wel benieuwd wat voor sample size je verwacht en wat voor conclusies je denkt te gaan trekken uit 16 vrij algemene vragen met een dergelijke sample size in een heel specifiek stukje van de bevolking. Ik heb namelijk een vermoeden dat je hier weinig mee gaat kunnen. Als ik jou was zou ik me eerder beroepen op cijfers die ongetwijfeld bij AVROTROS bekend zijn over de demografie van hun zender/programmatuur, daar heb je denk ik meer aan. Wat voor studie doe je trouwens, het klinkt me erg bijzonder in de oren dat je tegenwoordig met een vragenlijst en een opzetje voor een televisieprogramma kunt afstuderen.

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Enquêtes zijn alleen toegestaan als je vooraf toestemming hebt gevraagd aan de moderators. Graag even contact opnemen met de moderators van dit forum om die toestemming te vragen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.