Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:19
Tweakers,

Ik ben op zoek naar een 5.1 systeem. Al even wat wezen klikken op de site en via Google. Maar nu bij de finale loop ik vast. Ik had vroeger 5.1, deze ging stuk dus ik dacht ach 2.1 is ook prima. Nou nu kom daar toch van terug en wil ik weer 5.1. Eerst keek ik naar een all in one systeem, maar overal lees ik toch dat het beter is om een apart systeem te hebben, dus de zoektocht werd anders.

Nu blijven er 2 over. Ik hoef geen enorm hard geluid, maar wel mooi (beter dan de 2.1). Ik heb weinig zin om enorm veel geld uit te geven, hoe mooi de plaatjes in het show topic ook zijn. Dus ik heb mezelf een budget gesteld en beide passen daarin. Netjes het vragenlijstje ingevuld.

Ik zoek een?
5.1 home cinema

Wat is je budget?
voor alleen receiver 300 ongeveer. Mag iets meer, mag uiteraard iets minder

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films/series kijken vanaf een BR speler of media speler. Ook 3D. Xbox One aansluiten

Wat heb je zelf al gevonden?
2 keuze's:
Pioneer http://tweakers.net/pricewatch/354510/pioneer-htp-072
Onkyo http://tweakers.net/pricewatch/304525/onkyo-ht-s3505.html

Welke vragen heb je hier nog over?
1) aanrader? En waarom?
2)Momenteel een Samsung HT-D5200 in bezit. 2.1 speler. Kan deze erop dmv hdmi en dan 5.1 geluid of dan ook maar andere speler (uiteraard buiten het budget)

Als het aan te raden is om ook een andere speler te kopen dan zal deze van hetzelfde merk worden als de receiver. Scheelt me weer een afstandsbediening 8)7 . Ik heb een Samsung TV dus de ab van de bluray en samsung werken prima samen. 2 ab's vind ik genoeg en de vrouw ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bieowbie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 11:26
De Pioneer set die je zelf gevonden hebt, heb ik een vergelijkbare variant van. Dezelfde speakers alleen een andere versterker van Pioneer, ik moet zeggen ben daar zelf uiterst tevreden over. Uitstekend geluid en een fatsoenlijke bas. In ieder geval +1 voor de Pioneer set.

Het verhaal over de speler begrijp ik niet helemaal.