Dat is wat ik zoek. Het belangrijkste is dat ie stil is. Airflow is niet heel belangrijk. Verreweg de meeste stille fans die ik vind zijn echter 12V
Suggesties?
En wat heb je zelf allemaal gedaan om dit te vinden? Als ik bijvoorbeeld met behulp van Google zoek naar 'DC fan 60x60x25 24V' kom ik een heleboel resultaten tegen. Ik kan me niet voorstellen dat je hiermee niet uit de voeten kunt.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
24volt naar 12 volt kan ook met een weerstandje dan hoef je geen speciale fan (hoe mag je zelf uitzoeken zo moeilijk is het niet)
Uiteraard, maar dat levert vooral een hoop alibaba en alie-express links op en zover er op het oog bruikbare resultaten tussen staan blijkt dat bij doorklikken tot nu toe anders. Het is een fan waar ik zo ongeveer de hele dag naast sta (sealapparaat) en het moet een beetje fatsoenlijke kwaliteit zijn en daarbij vooral stil. Dat ding wat er nu in zit maakt teveel herrie.Rone schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:43:
En wat heb je zelf allemaal gedaan om dit te vinden? Als ik bijvoorbeeld met behulp van Google zoek naar 'DC fan 60x60x25 24V' kom ik een heleboel resultaten tegen. Ik kan me niet voorstellen dat je hiermee niet uit de voeten kunt.
Dat zou nog kunnen maar dat wil ik liever niet. Liever een kant en klaar oplossing. Ben niet zo heel handig met solderen en zo.Kevin1Smid schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:38:
24volt naar 12 volt kan ook met een weerstandje dan hoef je geen speciale fan (hoe mag je zelf uitzoeken zo moeilijk is het niet)
Dan zoek je verder. Zo is er bijvoorbeeld ook nog de Pricewatch. Daar kun je prima sorteren op geluidssterkte. Verder biedt Mouser ook de nodige filtermogelijkheden. Mijn punt is duidelijk; het ontbreekt hier nogal aan aantoonbare inzet conform Het algemeen beleid, dus dit topic gaat dicht.bszz schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:46:
[...]
Uiteraard, maar dat levert vooral een hoop alibaba en alie-express links op en zover er op het oog bruikbare resultaten tussen staan blijkt dat bij doorklikken tot nu toe anders. Het is een fan waar ik zo ongeveer de hele dag naast sta (sealapparaat) en het moet een beetje fatsoenlijke kwaliteit zijn en daarbij vooral stil. Dat ding wat er nu in zit maakt teveel herrie.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.