Home cinema set of wireless speakerset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 17:01
Ik heb nu een home cinema set met 3D blu Ray speler waar ik tevreden over ben. Een 2.1 set van Samsung uit 2012. Ik gebruik hem vooral om via Bluetooth met mijn iPad spotify en podcasts enzo mee te luisteren en eens per maand een film mee te kijken.
Het systeem werkt nu niet meer naar behoren. Het verspringt continu naar een andere functie waardoor een film kijken of muziek luisteren onmogelijk wordt. Het afspelen van films is niet het belangrijkste aangezien ik ook nog een PlayStation 4 heb.

Nu zag ik dat een beetje redelijke speakerset, dus zonder blu ray spelers, zo rond de €200/€250 zit. Maar een home cinema set met meer vermogen ongeveer net zoveel kost. Het is voor mij niet belangrijk dat het systeem mee naar buiten kan enzo en systemen als van Sonos dat ik met hun app spotify kan besturen vind ik ook waardeloos.(wel goed geluid)

Wat adviseren jullie? Een home cinema set met Bluetooth optie voor m'n iPad of wireless speaker set? Qua home cinema sets kom ik er vervolgens zelf wel uit denk ik maar concrete aanbevelingen zijn altijd welkom. Qua losse speakerset zie ik door de bomen het bos niet meer. Budget is max €250 maar liever €200 ongeveer.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, wat jij het prettigste vind werken, kun je alleen zelf bepalen. Je zou inderdaad een losse draadloze speaker kunnen kopen die je koppelt met je mobiele apparaat. Of je koopt een nieuwe home cinema set.

Het zijn twee zulke verschillende concepten. Die kun je niet met elkaar vergelijken. Om het lastiger te maken, zou je ook een losse versterker/receiver kunnen kopen en daar een speakerset aan hangen. Kan ook en zal waarschijnlijk ook stukken beter klinken. Gezien het budget zul je dan waarschijnlijk wel iets 2e hands moeten kopen.

Staar je overigens niet blind op genoemde vermogens van de verschillende home cinema sets. Deze worden op creatieve wijze gemeten en zeggen helemaal niets over het werkelijk vermogen of geluidskwaliteit. Niet naar kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 20:42
Het continue veranderen van input komt mij heel bekend voor:

Samsung ht-e5500 veranderd continue van input

Het draadje van het touchscreen heb ik ook los gehaald en dit was de oplossing. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 17:01
NL_Scratch schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:59:
Het continue veranderen van input komt mij heel bekend voor:

Samsung ht-e5500 veranderd continue van input

Het draadje van het touchscreen heb ik ook los gehaald en dit was de oplossing. ..
Thanks! Heb ik net gedaan en het werkt weer prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 20:42
Robehr schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:56:
[...]

Thanks! Heb ik net gedaan en het werkt weer prima!
Toppie!