Ik ben in januari 2015 weer begonnen bij mijn huidige werkgever. Daar was ik september 2014 weggegaan. Het gras was toch niet zo groen. Ik heb toen in mijn arbeidscontract bedongen dat ik zal beginnen op een bedrag van X bruto per maand. Per juli zou daar dan Y bijkomen. Dan zou ik dus X+Y verdienen. Nu heb ik net een brief met mijn beoordeling gekregen, ik ga N% omhoog. Echter, dat X + Y bedrag kan pas per augustus verwerkt gecorrigeerd worden (foutje bedankt). Er werd mij gezegd dat ik dan ook X + Y zou gaan verdienen, dus dat in de praktijk ik die N% niet krijg.
Ik vind dit een rare situatie. Een loonsverhoging nav een goede beoordeling staat m.i. los van eventuele contractueel afgesproken verhogingen. Ik zou verwachten dat het bedrag (X + N%) + Y wordt of (X + Y) + N%.
Wat vinden jullie?
Ik vind dit een rare situatie. Een loonsverhoging nav een goede beoordeling staat m.i. los van eventuele contractueel afgesproken verhogingen. Ik zou verwachten dat het bedrag (X + N%) + Y wordt of (X + Y) + N%.
Wat vinden jullie?
[ Voor 1% gewijzigd door JBrennan op 22-07-2015 11:42 . Reden: nieuwe informatie ]