Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Sinds een paar dagen speel ik Trove (http://www.trionworlds.com/trove/) en ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die dit spelen. Ik ben met name op zoek naar een Club om het samenspelen wat leuker te maken, maar ook naar tips in het algemeen. Zijn er nog andere spelers?

Mijn ingame name is: Ushugun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik inlog en door de queue ben kom ik in de tutorial waar ik moet bewegen met WSAD (dat lukt) en dan moet ik naar een grot lopen waar ik iemand moet aanvallen met M1 (mouse button 1), als ik op M1 druk gebeurt er niks en er is ook geen vijand ... wat doe ik fout?

Als ik dan opnieuw wil opstarten dan kun je alleen op exit rammen(?) en mag ik de queue weer in? ... geen goed begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeranMuden
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-07 08:34
Ja inderdaad een erg leuk spel.

Had er in het begin een beetje moeite mee, maar als je voorbij de learning curve bent is het best een verslavend spel.

Al vermoed ik, dat er weinig endgame is en dat het uiteindelijk toch redelijk snel verveelt gaat raken.
Tenzij je uiteraard zelf gaat bouwen en items gaat constructen voor in het spel.

Tot nu toe best vermakelijk, zeker als je met meerdere speelt.

Ingame nick: beranmuden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
@Deurmat Het enige wat ik kan aanraden is even opnieuw de game te starten, ik heb hier zelf geen problemen mee ondervonden als het goed is zie je een berg met daarin een grot. In die grot zit een monster welke je aan kan vallen, zie ook: YouTube: Scythe's in-depth Trove 1.0 Beginners Guide & Tutorial ✪ HOW TO PLAY TROVE!. De queue tijden waren de afgelopen weken inderdaad drama maar dat lijkt sinds vorige week opgelost (los van de lange planned maintenance afgelopen dinsdag).

Ik ben zelf ondertussen Mastery lvl 32, heb een Tomb Raiser level 32, en ben aan het kijken met Knight, Fea trickster, Dracolyte en shadow hunter maar vind tot nu toe de Tomb Raiser en Dracolyte het vermakelijkste.

Waar ik nog wel moeite mee heb is de prijs van items e.d. te bepalen voor trades, zeker shadow level gear (s2+) verkopen is lastig om een goeie prijs te zoeken.

Op dit moment ben ik challanges aan eht doen en tussendoor mining,gardening/ring crafting aan het levelen. De end-game vind ik erg lijken op Diablo 2, grinden tot je betere gear etc vind. gear upgraden en daarnaast je "professions" levelen. Het build gedeelte heb ik tot nu toe links laten liggen omdat ik nog geen leuke club gevonden heb om tijd in te steken om iets te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Speel het zelf sinds eergisteren samen met een maatje van mij.En het in best verslavend om te doen idd.
We hebben zelf een club opgericht op de european server.en hebben een voicechat via Dolby Axon ( soort van skype maar dan beter.)

Mocht je nog een club zoeken dan moet je mij ff toevoegen aan je friendslist.Mijn ingame is xusem.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkstyle25
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-05-2022
Misschien is een mooie start-post een idee? Ik vermaak me prima met Trove.

Ik ben zelf een club bouwer, modder en content-creator (heb al 3 dungeons in-game).

Ze hebben de patch-cycle veranderd naar 1x per 2 weken, dus de patches voelen ook meer solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-10 18:56
Heb gisteren het spel gespeeld op een windows 10 omgeving en wil het nu ook eens op een iOS device proberen. Nu heb ik net even gekeken en het kan gewoon op iOS alleen als ik het spel opstart krijg ik de error
"trove cannot connect to authentication server"
Iemand enig idee hoe dit te fixen?
Pagina: 1