@Deurmat Het enige wat ik kan aanraden is even opnieuw de game te starten, ik heb hier zelf geen problemen mee ondervonden als het goed is zie je een berg met daarin een grot. In die grot zit een monster welke je aan kan vallen, zie ook:
YouTube: Scythe's in-depth Trove 1.0 Beginners Guide & Tutorial ✪ HOW TO PLAY TROVE!. De queue tijden waren de afgelopen weken inderdaad drama maar dat lijkt sinds vorige week opgelost (los van de lange planned maintenance afgelopen dinsdag).
Ik ben zelf ondertussen Mastery lvl 32, heb een Tomb Raiser level 32, en ben aan het kijken met Knight, Fea trickster, Dracolyte en shadow hunter maar vind tot nu toe de Tomb Raiser en Dracolyte het vermakelijkste.
Waar ik nog wel moeite mee heb is de prijs van items e.d. te bepalen voor trades, zeker shadow level gear (s2+) verkopen is lastig om een goeie prijs te zoeken.
Op dit moment ben ik challanges aan eht doen en tussendoor mining,gardening/ring crafting aan het levelen. De end-game vind ik erg lijken op Diablo 2, grinden tot je betere gear etc vind. gear upgraden en daarnaast je "professions" levelen. Het build gedeelte heb ik tot nu toe links laten liggen omdat ik nog geen leuke club gevonden heb om tijd in te steken om iets te bouwen.