Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mijn Samsung s6 is vanmorgen ermee opgehouden alleen het blauwe indicatielichtje knippert omdat die aanduidt dat er een berichtje binnen is, verder doe die niks meer. Normaal bij de vorige Samsung's die ik had reset ik door de batterij er uit te halen en er weer in te zetten. Dat kan nou niet meer. Hoe reset ik deze nou?

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 15:48

Tammesp

Next is now

Dit is erg vervelend! Probeer eens deze toetsencombinatie: Home Button + Power Button + Volume up en down tegelijk inhouden, dan eens kijken of de mobiel wat doet.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
De powerknop inhouden, lang inhouden..... zelfs heel lang inhouden.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tammesp bedankt voor de tip maar helaas actie mislukt.
En Audiowaste ook jouw tip had ook geen effect. Ik breng hem wel weg. Bedankt en een Fijne dag

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Is de batterij misschien gewoon leeg?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Als er een LEDje knippert, ben je te ongeduldig en moet je de aan/uitknop langer indrukken.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:49
Mooi topic dit. Standaard reset procedures kun je gewoon vinden op het wereld wijde web door een goede zoekmachine te gebruiken (Kijk eens op google.nl dat is echt een prima website waar je met een beetje geluk ook prima resultaten kunt achterhalen)
En vervolgens binnen een kwartier het topic alweer 'stoppen' door te besluiten dat je de telefoon weg brengt.
Van een Tweaker wordt volgens mij wel een klein beetje eigen onderzoek verwacht.
Wat dat betreft complimenten voor Tammesp en Audiowaste dat ze je ondanks de magere topic start, en blijkbaar het nog veel slechtere vooronderzoek, toch netjes te woord staan.

*sowieso

Verwijderd

hallo tweakers ik heb een vraagje over mijn samsung S6.

ik zou het namelijk willen aansluiten op mijn tv beeldscherm maar vind hier nergens een hdmi kabel voor.
kent iemand nog andere opties?

mvg

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Ja, Chromecast.
Verder had je dit ik zelf kunnen googlen... S6 ondersteunt geen mhl-hdmi.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:34

The Wizard

Moderator Mobile
Topic kaping en van 2 jaar oud kicken, slotje.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.