De laptop van mijn schoonouders (17 inch acer I3 met 6 gig ddr3 ram)heeft een fijne bug ontwikkeld, hij start op werkt 5 min prima op daarna "vast" te lopen. hij bevriest, muispijl reageert nog wel alleen de rest niet meer.
- avira boot usb gedraaid, geen virussen, systeem is stabiel + 3 uur gescand zonder problemen
- opgestart in veilige modus en terug proberen te gaan naar eerder punt, niet mogelijk geen punten aangemaakt ( vaag?) systeem blijft wel gewoon werken
- CPU cooler gecontroleerd op vervuiling, schoon, fan is functioneel
- gestart op steeds maar 1 van de 2 bankjes ram, geen verbetering
- hdd is een jaar oud geen fouten (smart en bestanden zijn gewoon te benaderen)
Ik heb eigenlijk niet zo`n zin om gewoon dom windows 7 er opnieuw op te zetten, ik hoop dat jullie nog tips / truucs hebben om het probleem op te lossen.
Het lijkt een beetje op dat er een windows update is mislukt en dat die een beetje roet in het eten gooit.... vermoed ik.
- avira boot usb gedraaid, geen virussen, systeem is stabiel + 3 uur gescand zonder problemen
- opgestart in veilige modus en terug proberen te gaan naar eerder punt, niet mogelijk geen punten aangemaakt ( vaag?) systeem blijft wel gewoon werken
- CPU cooler gecontroleerd op vervuiling, schoon, fan is functioneel
- gestart op steeds maar 1 van de 2 bankjes ram, geen verbetering
- hdd is een jaar oud geen fouten (smart en bestanden zijn gewoon te benaderen)
Ik heb eigenlijk niet zo`n zin om gewoon dom windows 7 er opnieuw op te zetten, ik hoop dat jullie nog tips / truucs hebben om het probleem op te lossen.
Het lijkt een beetje op dat er een windows update is mislukt en dat die een beetje roet in het eten gooit.... vermoed ik.
euhmmmm