Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cherry G80-3930 MX 6.0 Keyboard

Pagina: 1
Acties:

• white00devil
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04 13:49
ik weet niet of deze topic hier goed staat dus pin me er niet op vast. Maar ik ben nu al weken op zoek naar de nieuwe Cherry G80-3930 MX 6.0 Keyboard. Ik kan deze namelijk nergens vinden in nederland om te kopen.

ik wil graag deze aanschaffen maar zou nu niet weten hoe en waar.

iemand die mij op weg kan helpen of hier meer van weet?

Verwijderd

AmazonUK http://www.amazon.co.uk/C...-0-Keyboard/dp/B010B2235G

De standaard aanbieder verzend niet naar NL (Kikatek), klikken op 5 new from £154.83 en The Tech Lodge kiezen, die verzenden wel naar NL.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2015 00:10 ]

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:39
Ik ken het probleem. Ik ben zelf ook al een tijd opzoek. Probleem is dat nergens in de EU het US model (EU type aanduiding) leverbaar is.

De enige QWERTY versie die ik tot nutoe heb gevonden zijn de UK en Scandinavische versie. De Scandinavische versie komt nog het dichtste bij een US versie.

Ik maak het mij zelf alleen nog lastiger. Ik wil namelijk een 105-key US-int versie (logitech "style". ISO versie van de US-layout).

Wat ik tot vandaag heb gedaan.
Cherry Duitsland gemailt: Geen reactie
Cherry Engeland gemailt: Kunnen niet een "one off" maken. Ik moet maar een in de VS kopen.

Winkels:
Coolblue: Gaan er "achteraan". Mijn ervaring met Coolblue is op dit punt erg slecht. Regelmatig producten aangedragen. Nog nooit is er een aangedragen product in de verkoop gegaan bij hun.
MaxICT: Kunnen alleen een QWERTZ (DE) leveren. Alleen veel duurder dan zelf in Duitsland bestellen
Central Point: Product zal niet in hun assortument komen. In welke uitvoering dan ook
Azerty: Geen contact mee gehad. Zelfde situatie als MaxICT

Ik hoop dat ik je hiermee wat verder heb geholpen. Misschien dat wel samen kunnen optrekken naar Cherry om de Noord-oost buren niet over te slaan.

• Noslle
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-11 14:24
Hola,

Zelfde verhaal hier. 105-key US-int versie zou geweldig zijn. Maxict had de MX 6.0 in de catalogus maar verkeerde uitvoering. Heb ze ook gemaild maar geen reactie gehad. Nu al een klein maandje om de 3 - 4 dagen aan het Googlen (moet toch ook ooit hier in Nederland op de markt komen toch?). Heel jammer.

Iemand toevallig alweer iets wijzer?