Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/mpr/mpr/shrink_200_200/AAEAAQAAAAAAAAJgAAAAJDI1MGNkMjI0LTNlZTUtNDA2My04YzZiLTRiMGMzOGVjNDg2YQ.png

Zijn er mensen die werken als IT-er bij Yokogawa? Ik ben benaderd om langs te komen, maar zou graag eerst wat meer over het bedrijf horen van mensen die er werken en/of gewerkt hebben.

Zo ben ik met name benieuwd naar
- Hoe je het bedrijf ervaart (cultuur, bureaucratie etc);
- Mogelijkheden m.b.t. het volgen van vakgerichte cursussen;
- Internationele mogelijkheden (hoe gebruikelijk zijn deze?);
- Mogelijkheden m.b.t. 4x9 werken en/of thuiswerken;
- Of je functiewaardering marktconform is (ik schrok namelijk een beetje van een oud forum post);
- Andere bijzondere secundaire voorwaarden (auto etc)?

Bovenstaande vragen ga ik ook zeker stellen wanneer ik op gesprek kom, toch is mijn ervaring dat op Tweakers je vaker het eerlijke verhaal hoort :P .

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:36

St@m

@ Your Service

Ik heb er een jaar of 7/8 geleden een paar maanden gewerkt op de servicedesk en tot ongeveer 3 maanden geleden was ons bedrijf (een van de) vaste leveranciers voor de IT afdeling.

Dit alles vanuit de detachering, dus alleen te maken gehad met onze eigen arbeidsvoorwaarden. Yokogawa wilde altijd onze mensen overnemen, maar om verschillende redenen is dit niet vaak gelukt. Volgens mij was een leaseauto het vaakst het struikelblok. Die is niet gebruikelijk bij Yokogawa.

Het ligt er natuurlijk aan op welke afdeling je komt te werken, als je op de sd gaat werken dan ga je echt niet naar het buitenland. Collega's van mij die op andere afdelingen werkten (weet de naam niet precies) moesten wel regelmatig naar Abu Dabi, Dubai enzovoort.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie St@m! Hoe ervaarde je de bedrijfscultuur (qua bureacratie, hierarchie etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:36

St@m

@ Your Service

Pff, ik zat in Apeldoorn, dat bestaat al niet eens meer.. maar het was er wel gezellig :) en ik zat op de sd dus had te maken met de sd manager voor wat betreft de hiërarchie.
Ik weet dat alle collega's die er gewerkt hebben het een prima opdrachtgever vonden.

Tja, en wat is bureaucratie? Procedures zijn er niet voor niets, zeker niet bij zo'n groot internationaal bedrijf.

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 21-07-2015 23:25 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels