Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Avast niet meer gratis?

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik draai al jaren Avast antivirus op m'n Windows, want gratis :7.

Nu had ik deze zojuist geupdate, begint 'ie ineens te zeuren dat mijn licensie verlopen is... Nu kan ik alleen maar verlengen met een betaald abonnement zo lijkt het. Meer mensen hier last van? Of zie ik iets over het hoofd?

www.nintendocasemods.com

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb liever een goede (tenminste top3) dan een gratis scanner, dus heb hier geen ervaring mee. Maar www.avast.com/nl-nl/index -> download -> free? (Misschien een keer de uitgebreidere variant geprobeerd?)

offtopic:
Topic verplaatst van CSA naar B&V.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 21-07-2015 19:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Mijn ervaring is dat je elk jaar opnieuw moet 'registreren' met Avast. Inderdaad staat dan een betaald abo standaard geselecteerd maar kun je altijd wel voor de gratis variant kiezen. Ik kan het echter nu niet voor je reproduceren want ik 'moet' nog 10 maanden. :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Je kon eerst idd altijd kiezen voor een gratis optie, zie ik nu echt niet meer staan. Mijn huidige 'licensie' liep ook nog wel even geloof ik. Het was puur na de update dat 'ie ineens vindt dat ik moet betalen.

Iemand anders al de laatste update uitgeprobeerd?

www.nintendocasemods.com

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 14:23

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Ik heb net de laatste update gedraaid, en hier is ie nog steeds gratis, dus ik gok dat je toch ergens verkeerd gedrukt heb.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij krijg je bij de verlenging inderdaad standaard de paid versie aangeboden maar kun je kiezen voor de gratis versie. Anders kun je natuurlijk een nieuw account aanmaken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Bor schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:30:
Volgens mij krijg je bij de verlenging inderdaad standaard de paid versie aangeboden maar kun je kiezen voor de gratis versie. Anders kun je natuurlijk een nieuw account aanmaken.
Dit.
Lullige is dat ze het knopje daar voor zo ver mogelijk weg proberen te stoppen. Stukje commercieel belang enzo.
Plus dat ze ook steeds meer vervelende popups rechts onderin laten zien met hun reclame.

Ik zou eigenlijk aanraden om naar AVG Free te gaan. Avast wordt steeds vervelender.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-11 09:10
probeer http://www.360totalsecurity.com/
erg compleet met een patch updater en een firewall en 3 virus engins (avira en bitdefender)
erg weinig reclame (eigenlijk helemaal niks)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1